Gravid eller uteblitt?

Z-40592282

Flørter med forumet
Hei! Jeg er nå på syklusdag 30. Har normalt 28-29 dagers syklus. Testes med ultra tidlig graviditets test digitalt (clearblue) igår og idag. Begge negativt. Men forsatt ikke fått mensen. Har mensenmurringer og litt stikk/prikk nedre mage
 
Bare vent litt til. Mensen kan bli forsinket. Har opplevd flere ganger. Stress /sykdom. Jeg hadde normal 28. Ente til slutt på dag 40. Da kom mensen.
Hadde fått corona rundt El. Slik endte det
 
Mulig du er gravid om du har hatt sex rundt el. Men som nevnt kan også stress og sykdom klusse med syklus. Hvis du er gravid er det jo også variabelt hvor fort man produserer hcg.

Har hørt om folk som har fått positiv uke(r) etter forventet mens, andre det i mot ink meg selv fikk svak positiv test 4-5d før forventet mens.
 
Mulig du er gravid om du har hatt sex rundt el. Men som nevnt kan også stress og sykdom klusse med syklus. Hvis du er gravid er det jo også variabelt hvor fort man produserer hcg.

Har hørt om folk som har fått positiv uke(r) etter forventet mens, andre det i mot ink meg selv fikk svak positiv test 4-5d før forventet mens.
Ja, har hatt sex rundt el. Tok eggløsningstest og hadde også akkurat på samme dag. Har ikke stressa mye heller. Bare tenker på at at de clearblue testene er jo 99% nøyaktig
 
Back
Topp