Gravid eller ikke...

2try

Andre møte med forumet
Hei dere!
Nå trenger jeg litt hjelp her.. Er gått en uke over tiden, har murringer, blir lett kvalm, veldig ømme pupper og føler meg egentlig gravid. Men tok en test i går kveld (var kanskje ikke det beste tidspunktet) og den var negativ.
Synes det er veldig rart siden syklusen har vært jevn i over ett år og jeg føler at det er noe.. :/
Er det vits i å vente noen dager til å ta en til test eller?
Har i tillegg null antydning til at mensen skal komme

Kan være at du produserer hcg sent eller det kan være hormonforstyrrelse.

Kan være at du produserer hcg sent eller det kan være hormonforstyrrelse.
Har tenkt på det samme, men føler jeg kanskje leter etter enhver "unnskyldning" til at det ikke skal bli positiv test, sånn bortsett fra at man ikke er gravid :/

For å være helt ærlig, så burde du jo fått en svak positiv test på kveldstid nå også om du hadde vært gravid.
Det kan jo også være at eggløsning for en gangs skyld har vært forsinket. Har selv opplevd det ved et par anledninger. Du må nesten bare vente å se. Ta en test på morgenurin. Er ikke den positiv, så ville jeg nok antatt at du da ikke er gravid :(

For å være helt ærlig, så burde du jo fått en svak positiv test på kveldstid nå også om du hadde vært gravid.
Det kan jo også være at eggløsning for en gangs skyld har vært forsinket. Har selv opplevd det ved et par anledninger. Du må nesten bare vente å se. Ta en test på morgenurin. Er ikke den positiv, så ville jeg nok antatt at du da ikke er gravid :(
Det er det jeg også tenker.. Men samtidig så er det ikke planlagt så synes det er veldig rart at kroppen har valgt å komme med slike symptomer.. Hadde skjønt det bedre hvis vi prøvde :/
Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, kan jo bare være noe annet som du sier. Men selv om det ikke var planlagt så jeg faktisk at kjæresten og ble skuffet når jeg sa at første test var negativ.. Får krysse fingrene for at man bare var uheldig med første test, selvom man ikke har så høye forventninger lengre.. :/

Det er det jeg også tenker.. Men samtidig så er det ikke planlagt så synes det er veldig rart at kroppen har valgt å komme med slike symptomer.. Hadde skjønt det bedre hvis vi prøvde :/
Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, kan jo bare være noe annet som du sier. Men selv om det ikke var planlagt så jeg faktisk at kjæresten og ble skuffet når jeg sa at første test var negativ.. Får krysse fingrene for at man bare var uheldig med første test, selvom man ikke har så høye forventninger lengre.. :/
Klart man blir skuffet når man først får håpet :-/
Håper på bedrer lykke i morgen! :) Var eggløsning skikkelig forsinket, så vet man jo aldri helt når man kan få positiv test.

Back
Topp