Gravid eller ikke!?

Bkno9530472

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg er en jente på 19 år og prøver å lage barn! Jeg slutta på pilla i oktober i fjor og har hatt sykluser som har var i 40,36 og 43 dager.

Nå har det gått 44 dager og ingen mens. Jeg er øm i brystene og kjenner antydning til uvelhet.

Men har enda ikke fått positiv test..

Hva tror dere? Eller har dere noen erfaringer og dele?

Forventa rundt 34-36! Men er ikke lett og si når den har vert uregelmessig etter at jeg slutta på pillen.. Jeg tror at det skal ha klaffet denne syklusen!

Samboeren min jobber på båt og er 1 mnd på og en av! Så er ikke lett og få det til og klaffe :(

Siden du har så ustabil syklus så er det selvfølgelig mulighet for at du er gravid selv om du ikke har pos test enda. Ta en ny om et par dager:)

Forventa rundt 34-36! Men er ikke lett og si når den har vert uregelmessig etter at jeg slutta på pillen.. Jeg tror at det skal ha klaffet denne syklusen!

Samboeren min jobber på båt og er 1 mnd på og en av! Så er ikke lett og få det til og klaffe :(

får håpe du får positiv test om noen dager :)

Eneste sikker måte å vite d e å ta ny test om noen dager igjen.. Kan jo være at mensen bare e sein den her gangen men d høres ut som at d kan bli positiv test.. Får du negativ test etter noen dager og mensen e fortsatt ikke kommet så ta en tur til legen at de kan ta blodprøve.. Så får du sikker svar :)

Vanskelig å si med så ustabil syklus, har du noe anelse om når du hadde EL da ??

Lykke til ;)

Back
Topp