Gravid eller ikke:(?

Bruker19el

Andre møte med forumet
Jeg testet posetiv med morgen urin 9 og 10 dpo senere på dag 9 var negativ, tok en med morgen urin idag 11 dpo og den var negativ , blir stressa av disse testene mine, bør jeg vente noen dager til? Kanskje litt tidlig ?

Klem frk frustrert

Tusen takk, håper spiren sitter, har murringer i litt over en uke, samt, stikkninger i omr. Rundt nippelene da dette er min første gang er jeg usikker på kroppen min, men har aldri før hatt lignende murringer! krysse krysse

Min erfaring er at kvar einaste gang eg har hatt symptomer før IKM har eg ikkje vore gravid. Dei gangane eg har vore gravid har eg vore 100% symptomlaus.

Det kan vere noko å tenke på.

Nå er de vel di positive testene som e det største symtomet då;) men blir litt stresset over den negative men er bare 11 dpo så muligens litt tidlig, håper noen andre som har samme erfaring kommenterer;)

Før IKM vil resultatet vere rett om du tester på den første urinen, ventar du lengre vil eg tru den vert utvatna.

Det var veldig svake tester, kan du ta ein digital og sjå kva den viser ? Eg se strekane, begge to, men om dei er gyldige som positive når dei er så svake, det veit eg ikkje. :flower :blob1 :blob10 :blob3 :blob5 :blob6 :blob7 :blob9 :flower Velkommen som gravid/ prøver. Håper du får ein positiv test som viser det resultatet du vil ha.

Ser strek på begge jeg :)

en strek er en strek:) mine har ikke hatt antydninger, men du har jo synlige streker:)

Sitter og venter på att legen skal åpne, så får jeg bestillt blodprøve, bedre og få ett sikkert svar enn å klysse med en hau tester som tester posetiv og negativ om en aen:/

Back
Topp