Gravid eller ikke????

2prinser <3

Andre møte med forumet
Hater å gå i denne usikkerheten.Jeg vet ikke sikkert om jeg hadde eggløsning når jeg "skulle hatt", men min syklus har liksom alltid vært rett. Jeg kan gå etter kalderen og stemmer så og si alltid, kan være unntak en dag eller to, men nå to uker forsinket???

Jeg tok graviditetstester, 3stk i forje uke og alle negativ. 
I følge BB terminkalkulator er jeg 5+4 uker på vei, men då ville det vel slått ut på en test?

Jeg har en liten en på 7mnd, ammer to ganger i døgnnet. Har ikke noe så spesielle symptomer, ant enn at jeg er veldig trøtt, "menssmerter" og litt bekkensmerter. 

hva sier dere? noen vært med på dette før? 

Hvis du ikke har fått mensen, så bør du bestille deg legetime og ta blodprøve :)

Mensen kan utebli så lenge du ammer, det er ikke det som har skjedd da kanskje?

Jeg vet om ei som var gravid hvor det ikke slo ut på noen tester. hun fikk vite at hun var gravid da hun fikk vondt i magen og måtte på sykehuset. på ul viste det seg at hun var 4mnd på vei. senere konkluderte legene med det at kroppen hennes ikke skillte ut hcg pga en arvelig sykdom som barnet fikk. ble ikke oppdaget før barnet var over 1år og gradvis gikk tilbake til nyfødt tilstand.

Sier ikke at det er ditt tilfelle men det er mulig å være gravid uten positiv test.

I følge jordmor Siri så skal ikke ammingen nå ha noe med mens og gjøre. Får vel bare finne meg i at jeg ikke er gravid og dra til legen og finne ut hvor feilen ligger?! Tok test nå i kveld, forsatt negativ :( bedre lykke neste gang da når alt har ordnet seg igjen! Kjipt dette !!!

Back
Topp