Gravid eller ikke? Positive og negative tester.

mke95

Flørter med forumet
Hei!
Exu operert for en måneds tid tilbake.
Ble henvist til IVF - tok en hcg for å være sikker at alt er ute av systemet. Den var på 20, tok ny i dag, venter på svar.
Har tatt graviditetstester i 2 dager som har vært negative, frem til i dag, rfsu strimmel test med 25 ml/u. Den var positiv. Nå er testene negative (men en skyggestrek?).

Hjelp meg å se på testene?

Får jo et svar i dag mtp HCG, men tiden går så langsomt.
IMG_2018.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_2033.jpeg
    IMG_2033.jpeg
    380,9 KB · Visninger: 101
  • IMG_2031.jpeg
    IMG_2031.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 101
Synes dette kan ligne en ny graviditet, jeg? :)
Tok en clearblue digital med uker, den viste ikke gravid Aner egentlig ikke når jeg hadde eggløsning pga den operasjonen, så vanskelig å følge syklus mtp om jeg testet meg altfor tidlig eller ikke… Venter på hcg enda
 
Hvis testene har vært negative så vil jeg nok heller anta det er ny graviditet ja❤️
Tok en clearblue digital med uker, den viste ikke gravid Aner egentlig ikke når jeg hadde eggløsning pga den operasjonen, så vanskelig å følge syklus mtp om jeg testet meg altfor tidlig eller ikke… Venter enda i spenning på hcg resultatene
 
Tok en clearblue digital med uker, den viste ikke gravid Aner egentlig ikke når jeg hadde eggløsning pga den operasjonen, så vanskelig å følge syklus mtp om jeg testet meg altfor tidlig eller ikke… Venter på hcg enda
Veldig rart at den viste ikke gravid når du har såpass sterke streker? Mine var svakere men digital viste 1-2 uker
 

Vedlegg

  • IMG_4048.jpeg
    IMG_4048.jpeg
    896,8 KB · Visninger: 79
Tok en clearblue digital med uker, den viste ikke gravid Aner egentlig ikke når jeg hadde eggløsning pga den operasjonen, så vanskelig å følge syklus mtp om jeg testet meg altfor tidlig eller ikke… Venter enda i spenning på hcg resultatene
Hm, ja det var snodig. Min strek var så vidt mulig å se men kom uke 1-2 likevel. Håper du får hcg prøvesvar snart!
 
Har du fått svar?
Hei! Beklager sent svar.. :( Hcg’en hadde gått ned fra 20 til 15, så gyn mente at det satt igjen hcg fra operasjonen i mai (som han syns var uvanlig). Han kunne ikke utelukke en MA heller. Fikk mensen et par uker senere. Har hatt positive digitale eggløsningstester nå - så håper at mensen ikke dukker opp om et par uker
 
Hm, ja det var snodig. Min strek var så vidt mulig å se men kom uke 1-2 likevel. Håper du får hcg prøvesvar snart!
Beklager sent svar.. :( Måtte komme meg litt etter skuffelsen. Hcg’en hadde gått ned fra 20 til 15, så gyn mente at det satt igjen hcg fra operasjonen i mai (som han syns var uvanlig). Han kunne heller ikke utelukke en MA. Fikk mensen et par uker senere. Har hatt positive digitale eggløsningstester nå - så håper at mensen ikke dukker opp om et par uker. Bare å krysse fingrene ❤️
 
TS HER!
Beklager sent svar alle sammen! Tusen takk for all hjelp❤️
Måtte komme meg litt etter skuffelsen:( Hcg’en hadde gått ned fra 20 til 15, så gyn mente at det satt igjen hcg fra operasjonen i mai (som han for såvidt syns var uvanlig). Men, han kunne heller ikke utelukke en mulig tidlig MA. Fikk mensen et par uker senere. Har hatt positive digitale eggløsningstester nå - så håper at mensen ikke dukker opp om et par uker. Bare å krysse fingrene ❤️ Ellers så mangler mannen å levere en sperm prøve til analyse på Ullevål. Den skal sendes inn til porsgrunn med alle andre dokumenter. Da er vi klare for å motta IVF behandling, hvis det ikke går naturlig i mellomtiden. (Fikk automatisk tilbud om å søke pga prøvetiden på ett år + fjerning av en eggleder - vi takket ja til det). Ventetid på 6 mnd ga han beskjed om. Alle mine blodprøve resultater (hormoner og fsh osv) var helt normale og gyn var fornøyd. Nå mangler vi bare samboer, håper at svømmerne er i tipp topp stand
 
Back
Topp