Gravid eller ikke - noen tanker?

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei!

Jeg er 10 dpo, 5-6 dager til ikm.
Måler temperaturen og den har holdt seg høyt helt siden 1 dpo.
Men det som er rart er at jeg ikke hadde noen positive eggløsningstester ved eggløsning, kunne jeg ha testet ved feil tidspunkt? Ser på charten min at jeg ikke tok test på morgenen dagen før temperaturen spratt opp, men to dager før og dagen etter..

Har tatt tre gravitester etter eggløsning, alle negative - 7 dpo, 9 dpo og 10 dpo (utålmodig).
Ingen symptomer, annet enn at jeg til vanlig har ekstremt såre brystvorter og bryster fra eggløsning til mens (når jeg ikke er gravid), men dette har uteblitt nå..

Vil gjerne høre noen tanker og noen med lik erfaring som fant ut at de var gravide?

Jeg fikk aldri helt positiv eggløsningstest denne syklusen. Hadde el slim, men ifølge Preglife appen skulle jeg ikke hatt el før uka etter. Her om dagen tik jeg både el test og en graviditetstest. Positiv graviditetstest :)

Jeg fikk aldri helt positiv eggløsningstest denne syklusen. Hadde el slim, men ifølge Preglife appen skulle jeg ikke hatt el før uka etter. Her om dagen tik jeg både el test og en graviditetstest. Positiv graviditetstest :)

Gratulerer med positiv graviditetstest!! :joyful: Da holder jeg håpet oppe litt lenger! Hvilken dpo testet du positivt?

Jeg kan legge til at jeg hadde tre negative på morgen i dag, svak strek på ettermiddag i dag og positiv digital i dag ettermiddag.

10dpo

Jeg stoler mer på temp enn EL-tester, så jeg tenker at du har missa toppen med testene.
Krysser fingrenne for positiv test i morgen da!

Jeg stoler mer på temp enn EL-tester, så jeg tenker at du har missa toppen med testene.
Krysser fingrenne for positiv test i morgen da!

Takk for det, har ikke mistet håpet enda! Testet negativt i dag også, men tror jeg ser en svaaaak strek.. samboer ser den ikke og mener jeg ønsketenker Prøver igjen i morgen. Ikm om 2 dager..

Back
Topp