Gravid eller ikke gravid?

DanserPåLego

Andre møte med forumet
Hei,
Jeg skulle ha menstrasjon den 17. november, testet negativt på morgenen den 17, og fikk menstruasjon.(trodde jeg i alle fall) Jeg blødde vanlig i fire dager, hvorpå det fjerde dagen kom ut noe som var hudfarget. Deretter har jeg hatt småblødninger inn i mellom. Jeg er kjempetrett og kvalm, så tok en test i forgår som var positiv. Testet på nytt i går, og den var og positiv. Tok akkurat en ny og nå er streken sterkere. Jeg skjønner ingenting. Er det noen som har hatt liknende erfaringer?

- En som prøver-

Høres ut som du er gravid, men har hatt en blødning av en eller anna grunn, mange som har uskyldige blødninger. Men siden du ikke fikk positiv før etter blødninga så tror jeg neppe det har gått noe galt :joyful:

Første gang jeg var gravid tok jeg en test, sikkert i uke 7 eller no, og av en eller anna grunn så blei den negativ, så fikk jeg "mensen" trodde jeg, men symptomene og mistankene mine forsvant ikke og i uke 9 tok jeg en ny test og den var positv, så vet ikke hva den blødninga var, men rakk aldri bekymre meg over den heller fordi jeg ikke visste at jeg var gravid da :D

Høres ut som du er gravid, men har hatt en blødning av en eller anna grunn, mange som har uskyldige blødninger. Men siden du ikke fikk positiv før etter blødninga så tror jeg neppe det har gått noe galt :joyful:

Tusen takk for svar!Jeg håper det er slik med meg og. Jeg har to barn fra før.. føler meg gravid. Trett, kvalm og alt smaker rart Hadde jeg ikke blødd, hadde jeg ikke vært i tvil.

Tusen takk for svar!Jeg håper det er slik med meg og. Jeg har to barn fra før.. føler meg gravid. Trett, kvalm og alt smaker rart Hadde jeg ikke blødd, hadde jeg ikke vært i tvil.
Da har du sikkert bare hatt en uskyldig blødning. Du kan jo også få målt hcg hos fastlegen for å følge med på stigningen, om du er bekymret :)

Gratulerer! Og blødninger kan være så mye, så en tur til legen kan være smart :)

Hei,
Jeg skulle ha menstrasjon den 17. november, testet negativt på morgenen den 17, og fikk menstruasjon.(trodde jeg i alle fall) Jeg blødde vanlig i fire dager, hvorpå det fjerde dagen kom ut noe som var hudfarget. Deretter har jeg hatt småblødninger inn i mellom. Jeg er kjempetrett og kvalm, så tok en test i forgår som var positiv. Testet på nytt i går, og den var og positiv. Tok akkurat en ny og nå er streken sterkere. Jeg skjønner ingenting. Er det noen som har hatt liknende erfaringer?

- En som prøver-

Massse lykke til, støtter damene over som skriver at det høres ut som om du fortsatt er gravid:Heartpink

Hei,

- En som prøver-
Hei igjen:-) en liten oppdatering herfra.. nå er prøvene tatt og er henvist til tidlig ul..
Hadde en teststrimmel igjen, så testet i dag og, og den er sterkere i dag og. Jeg er veldig spent på hcg-nivået! :-)

Hei igjen:) en liten oppdatering herfra.. nå er prøvene tatt og er henvist til tidlig ul..
Hadde en teststrimmel igjen, så testet i dag og, og den er sterkere i dag og. Jeg er veldig spent på hcg-nivået! :)
Spennende :) lykke til!

Takk:) Da har jeg fått svar på første hcg.. Den var 832. Må visst ha to og sammenlikne for å vite noe om utviklingen, men tror det høres bra ut foreløpig:)
Ja, en tar alltid 2 slik at man kan sjekke stigning :) bør dobles på 48-72 timer. Når er neste?

Neste er ikke før fredag.. er så utålmodig!:nailbiting::angelic:
Det var lenge. Er jo tirsdag idag. Tok du idag eller igår? Normale ville jo vært onsdag om igår og torsdag om idag?

Back
Topp