Gravid eller ik?

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg var på UL for 10 dager siden (pga 2 tidligere SA) i uke 6 (6+1), gynekologen kunne ikke se noe annet en liten sort sirkel, hun mente at den enten var død eller for liten enda. Nå er jg i uke 7 (7+5) og føler mg fortsatt gravid, er litt kvalm og har ømme og vonde pupper, tisser veldig mye og sover mye. Skal på UL igjen på fredag for se om det er liv der. Jeg er kjempe nervøs og er redd for å miste igjen. Er det noen som har opplevd noe liggnende og det har likevel gått bra?

Jeg skal selv på ultralyd i dag fordi de ikke så noe sist. Eller, de så en plomme med svangerskapsanlegg, men ikke hjertet. Men da målte de også hcg, som hadde en positiv stigning. Jeg føler meg veldig gravid, og er superspent på i dag! Jeg hadde en sa. Da jeg begynte å blø kom jeg på en sjekk og hadde bare en tom plomme. Var 6+5 og mistet dagen etterpå. Hadde kun svake symptomer sammenlignet med nå... Lykke til!!

Æ trur d e normalt å ikke sjå så masse når man kun e 6 uka, så trur nok du fortsatt e gravid :) Blir speinnanes å sjå på Fredag da :) Masse lykke til :)
Så læng du ikke har hatt smerter/blødninger,så trur æ nok spiren har d bra i magehuset ditt :)

Jeg har lest om flere som ikke har sett stort når de har vært på UL så tidlig. Lykke til, krysser fingrene for deg og tror dette går bra :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har lest om flere som ikke har sett stort når de har vært på UL så tidlig. Lykke til, krysser fingrene for deg og tror dette går bra :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Slenger meg på! :)

Tusen takk damer det varmer hjerte.. Jeg har ikke sett noe blødning, men mensensmerte har jg hatt i 5 uker nå.. Håper å se hjerte på fredag. Har ikke lyst å bli skuffet igjen :(

Jeg hadde ekstremt mye menssmerter med vesla, og hun er snart to år :) Jeg var sikkert på at mensen kom hver dag, forerdelig slitsomt. Var tydeligvis noe som jobbet noe veldig :)

hvor var du for ti dager siden? 6+1? og du er sikker på at det stemmer? :)

jeg var på ul når jeg var 6 + 0 og da hadde ikke hjertet begynt å slå enda :) men jeg hadde mørk sirkel og plommesekk ;)

det slår nok neste gang skal du se :)

Back
Topp