inderligønsket

Flørter med forumet
Trodde IKM var i går da jeg hadde positiv eggløsningstest for 15 dager siden. Nå har jeg hatt murring og litt lyserosa på papiret + litt brunt i noen dager.
Graviditetstesten i går var negativ (ikke morgenurin, men tisser flere ganger om natten…:banghead:).

Trodde EL var søndag (CD8) for to uker siden, men så fikk jeg EL-slim to dager etterpå igjen. Første runde med Letrozol. Usikker på om jeg har passert IKM for første gang(!!) eller om EL har kommet senere.

Hva tror dere?
 
Kan hende EL kom litt senere enn det du opprinnelig har trodd, og at det du nå opplever er en festeblødning? Test igjen om noen dager da det kan ta litt tid før hCG bygger seg opp ifra da egget fester seg. Krysser fingrene ☺️❤️
 
Er det noen som har oversikten over hvor stor sannsynlighet for positiv test de ulike dpo?:D

Føles ut som om alle får positiv test 10 dpo!
 
Er det noen som har oversikten over hvor stor sannsynlighet for positiv test de ulike dpo?:D

Føles ut som om alle får positiv test 10 dpo!
Jeg fikk negativ test 10 dpo med sønnen min. Svak positiv 12 dpo.

Nå er jeg gravid igjen og fikk negativ test 10 dpo ettermiddag (med tidligtest!) Og igjen positiv 12 dpo. Så det er håp!
 
Trodde IKM var i går da jeg hadde positiv eggløsningstest for 15 dager siden. Nå har jeg hatt murring og litt lyserosa på papiret + litt brunt i noen dager.
Graviditetstesten i går var negativ (ikke morgenurin, men tisser flere ganger om natten…:banghead:).

Trodde EL var søndag (CD8) for to uker siden, men så fikk jeg EL-slim to dager etterpå igjen. Første runde med Letrozol. Usikker på om jeg har passert IKM for første gang(!!) eller om EL har kommet senere.

Hva tror dere?
Kan være mensen er på vei, jeg spotter ofte i dagene før, ellers kan du være gravid. Jeg spottet litt rundt ventet ikm når jeg venta sønnen min, trodde mensen var på vei, men var gravid.

Jeg ville tatt en CB- test:)
 
Back
Topp