A
Anonym - 22
Guest
Hei! Jeg har opplevd noe merkelig den siste uken. Begynte med kvalme og jeg var og er ekstra sliten. For to dager siden begynte vonde murringer langt nede i magen, som når man venter mensen. Eneste problem er at jeg har 10 dager igjen på p pille brettet! Jeg byttet fra diane til condulag på første brett jeg er på nå. Er fortsatt kvalm, oppblåst og vonde murringer. I dagmorges oppdaget jeg en liten rosa blodflekk i trusa og det har kommet mer rødbrun blod utover dagen. Jeg synes det er merkelig hvis man kan få mensen over en uke for tidlig på condulag? Derfor begynner jeg å lure på om det er festeblødning og det murrer og gjør vondt i magen pga egget fester seg? Tiden vil vise om mensen kommer når jeg er ferdig med brettet også. Tenker det er for tidlig med graviditetstest allerede nå? Det er vel disse hormonene jeg ikke husker navn på som må øke for at det skal gi noe utslag eller ei, og da er det vel for tidlig med en test i dag? Må det gå f.eks. to uker etter forventet mens til det vil gi noe utslag på en test?