Gravid elle ikke??

Bkno6965072

Andre møte med forumet
Jeg testa med clearblue fargeindikator om i morgest og var usikker om der var en svak strek slik at det ble + eller om jeg så feil, så jeg tok en ny test senere på dagen for å være sikker. Da tok jeg clearblue digitaltest med ukeindikator som viste positiv! Betyr dette da at jeg er gravid, eller kan denne testen vise falsk positiv?
 
Jeg testa med clearblue fargeindikator om i morgest og var usikker om der var en svak strek slik at det ble + eller om jeg så feil, så jeg tok en ny test senere på dagen for å være sikker. Da tok jeg clearblue digitaltest med ukeindikator som viste positiv! Betyr dette da at jeg er gravid, eller kan denne testen vise falsk positiv?
Hei! De graviditetstestene som finnes på markedet er rimelig sikre og du skal kunne stole på resultatet. Dersom du ikek har fått mensen og i tillegg testet positivt, så skulle det bety at du er gravid. Håper det er en god nyhet for deg og ønsker deg lykke til med svangerskapet. Hilsen Elin
 
Heie,jeg hadde sist mens 21.02 og og hadde den i 5 dager,men jg har gått 1 mnd over mens. Jg har tatt mange graviditetester,mange av dem var negative.Har hatt mange symptomer på gravid som f.eks uteblitt mensen,trøtt,irritert,litt småkvalm og har vondt i hode.Men så tok jeg en billig strimmel graviditetest,den var det en svak strek.. Jeg var hos legen,og tok en graviditetest og en blodprøve.g.testen så de en antydning til svak strek.Kan jeg være gravid?Men på blodprøve var negativ. Hæææ,Skjønner ingenting nå. I dag er det 13 dagen over mens. Tidligere hadde jeg sikkelig magekramper,mensensmerter.magen ble helt løs liksom.Veldig rar følelse.Kjente ut som jg hadde mista noe.For nå har har jeg noen symptomene.Er trøtt,irritert,vondt i hode..Vet ikke engang om jeg var gravid engang.Kjente akkurat som om at mensen skulle komme.Men kom ikke. Ikke noe tegn til blødning.bare masse hvit utflod. Skal til legen i morgen å ta en ny urinprøve og en blodprøve.om ikke mensen kommer idag/kvelding.Men hva kan det være? Siden blodprøven var negativ?Var det ikke nok hcg?Eller har mista. Jeg er så frustrert og lei meg og forvirra. Vær så snill gi mg svar:)
 
Heie,jeg hadde sist mens 21.02 og og hadde den i 5 dager,men jg har gått 1 mnd over mens. Jg har tatt mange graviditetester,mange av dem var negative.Har hatt mange symptomer på gravid som f.eks uteblitt mensen,trøtt,irritert,litt småkvalm og har vondt i hode.Men så tok jeg en billig strimmel graviditetest,den var det en svak strek.. Jeg var hos legen,og tok en graviditetest og en blodprøve.g.testen så de en antydning til svak strek.Kan jeg være gravid?Men på blodprøve var negativ. Hæææ,Skjønner ingenting nå. I dag er det 13 dagen over mens. Tidligere hadde jeg sikkelig magekramper,mensensmerter.magen ble helt løs liksom.Veldig rar følelse.Kjente ut som jg hadde mista noe.For nå har har jeg noen symptomene.Er trøtt,irritert,vondt i hode..Vet ikke engang om jeg var gravid engang.Kjente akkurat som om at mensen skulle komme.Men kom ikke. Ikke noe tegn til blødning.bare masse hvit utflod. Skal til legen i morgen å ta en ny urinprøve og en blodprøve.om ikke mensen kommer idag/kvelding.Men hva kan det være? Siden blodprøven var negativ?Var det ikke nok hcg?Eller har mista. Jeg er så frustrert og lei meg og forvirra. Vær så snill gi mg svar:)
Hei! Det må være vondt for deg å ikke vite noe sikkert. En graviditet pleier å slå ut på graviditetstestene. Det hender av og til at mensen uteblir uten at det skyldes graviditet. Det kan ha med stress eller andre forandringer i livet.
HCG-nivået er høyest i morgneurin,- DVs urin som har stått i blæra over flere timer. Det kan jo være en ide å ta en test av morgenurin. Håper du finner ut av årsaken til bortfallet av menstruasjonen. Hilsen Elin
 
Men du,jeg fikk mensen i dag eller tror at det er mensen,Men hva er grunne til at den kommer 42 dager for seint?Nesten 2 mnd for seint?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
hei! jeg hadde sist blødning (sier blødning for d lignet ikke mens) 28 mars (førstedag) har p-stav i armen.
men nå i den siste tiden har jeg hatt vondt i korsryggen, nyser masse, har lagt på meg 4 kg på 3 uker (noe som ikke er normalt hos meg) , murring nederst i magen å masse hvit utflod. kan jeg være gravid? følge terminkalkulatoren her inne så er jeg 4 uker på vei i dag om jeg er gravid. har ett barn på 5 år fra før av. og da hadde jeg ikke noen teng på graviditet før i uke 7.
 
Hei:)
Jeg har også gått over 1-2 mnd uten å få mensen. Det kan komme av stress, eller hvis du tenker for mye på at du kanskje kan være gravid.

Jeg fikk den ikke i forrige mnd, gikk til lege der fant de en cyste, da tappet de den. 2 dager etter fikk jeg mensen igjen;) hurra!
 
Back
Topp