Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må lese på bruksanvisningen til den testen du har, man skal jo ikke egentlig lese av testen før etter noen minutter eller så, men hvis det går for lang tid, kan de endre seg i ettertid, og igjen vise feil resultat.toneany skrev:
Jeg klarte selvsagt ikke å la være å se på testen mens den "virket", så jeg trodde den var negativ. Kledde på meg mens testen ble liggende på vasken. Da jeg så på testen igjen var det plutselig to streker der. Var gravid ja. :)
***sommerbaby*** skrev:
Du må lese på bruksanvisningen til den testen du har, man skal jo ikke egentlig lese av testen før etter noen minutter eller så, men hvis det går for lang tid, kan de endre seg i ettertid, og igjen vise feil resultat.toneany skrev:
Jeg klarte selvsagt ikke å la være å se på testen mens den "virket", så jeg trodde den var negativ. Kledde på meg mens testen ble liggende på vasken. Da jeg så på testen igjen var det plutselig to streker der. Var gravid ja. :)
Hehe da tenker jeg at du kvapp litt da du så på testen igjen :):):)
toneany skrev:
Testen i dagtidlig viste ikke gravid....Polly84 skrev:
Så leit da.
Bedre lykke neste gang. :)
Rainbow87 skrev:
Testen i dagtidlig viste ikke gravid....Polly84 skrev:
åh :/ da er det nok tante rød du har på besøk da siden du har små blødd. Her er ingen tante rød enda! Men har ikke testa på nytt !