Gravid el ikke???

Okey....men skal vel ikke ta så lang tid el? Men men, vi får bare stålsette oss og vente. Jeg tror jeg ikke er det, men denne gangen er det bare så merkelig, så må jo både dobbel og trippel sjekke det da :P

Ja.. Vi er ingen prøvere, men var litt "uheldige" denne mnd :p eller tenkte at vi blir ikke gravide siden jeg nettopp ble gravid utenfor livmor å har hatt mye kluss etter det så vi ga litt faen og hadde sex 2 ganger uten prev rundt el. Har ikke tenkt mer over det før for ei uke siden da jeg fikk så mange sympt:( så egentlig tror jeg at jeg er. Kroppen har iallefall ikke vært så rar siden sist jeg var normal gravid. Da det va ma var det heller ikke sånn, bare magekramper og ekstreeemt vondt

Vi har ikke prøvd vi el, siden vi har to fra før. men har snakket mye på å få en til da, når vi får kjøpt hus. Og er så rart å, for han har ikke kommet inni meg, men som de sier at en liten dråpe kan være nok å...:P Har ikke lagt så mye merke til forandringer på kroppen, utenom litt stikking i ene puppen...hehe. Men det har vært det....oxo håper jeg at det er bare tull og at jeg egentlig ikke er gravid, for er ikke helt klar for det enda. Men er jeg det, så er jeg det...ikke snakk om noe abort her i gården nei:P

Ja vi får iallefall se imorgen eller fredag da:) da må den vell være positiv om vi er gravid. Når blir din temin isåfall?

Ja, det ser vi i morgen:) Hvis jeg er gravid nå, så blir terminen 15 desember

Testen i dagtidlig viste ikke gravid....

toneany skrev:
Du må lese på bruksanvisningen til den testen du har, man skal jo ikke egentlig lese av testen før etter noen minutter eller så, men hvis det går for lang tid, kan de endre seg i ettertid, og igjen vise feil resultat. 

Jeg klarte selvsagt ikke å la være å se på testen mens den "virket", så jeg trodde den var negativ. Kledde på meg mens testen ble liggende på vasken. Da jeg så på testen igjen var det plutselig to streker der. Var gravid ja. :)

Hehe da tenker jeg at du kvapp litt da du så på testen igjen :):):)

man skal kaste testen etter at tida som er oppgitt er gått, nettopp fordi det kan dukke opp streker etter at tida er gått ut som ikke betyr at man er gravid. 

***sommerbaby*** skrev:

toneany skrev:
Du må lese på bruksanvisningen til den testen du har, man skal jo ikke egentlig lese av testen før etter noen minutter eller så, men hvis det går for lang tid, kan de endre seg i ettertid, og igjen vise feil resultat. 

Jeg klarte selvsagt ikke å la være å se på testen mens den "virket", så jeg trodde den var negativ. Kledde på meg mens testen ble liggende på vasken. Da jeg så på testen igjen var det plutselig to streker der. Var gravid ja. :)

Hehe da tenker jeg at du kvapp litt da du så på testen igjen :):):)

Haha, ja, ble litt satt ut kan man si. :p 
Tok flere tester de neste dagene, før det endte med en digital bare for å være sikker. 
Så gikk jeg over til å leke med resten av el-testene mine, bare fordi det var så gøy at de ble kjempepositive. Testoman? Nesh. :p

Polly84 skrev:

Så leit da. 
Bedre lykke neste gang. :)

Polly84 skrev:

åh :/ da er det nok tante rød du har på besøk da siden du har små blødd. Her er ingen tante rød enda! Men har ikke testa på nytt !

toneany skrev:

Polly84 skrev:

Så leit da. 
Bedre lykke neste gang. :)

Takk for det. Må innrømme at jeg ble litt lette, for er ikke helt klar for en baby til  enda. Har tross alt to små fra før:PP Men neste gang skal det være helt planlagt og være helt klar for det :))

Rainbow87 skrev:

Polly84 skrev:

åh :/ da er det nok tante rød du har på besøk da siden du har små blødd. Her er ingen tante rød enda! Men har ikke testa på nytt !

Den har nok kommet på besøk da ja....grunnen til småblødningene kan være litt av at jeg stresset og tenkt så mye på det her. Gi beskjed da du har testet da? :)

Back
Topp