Gravid el ikke???

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Prøver å spørre her om det noen som har tatt en graviditets test, der det har kommet opp minus strek først, men så bare noen min etter så kommer det en svak som strek bak, som danner en pluss???(testen er clare blue) Og som har hatt litt mensen blødninger, stoppet opp og kommet tilbake?? Er litt småbekymret. På forhånd, takk for svar

lite erfaringer med cb,men pluss innefor tida skulle indikere gravid? og blødninger er jo veldig normalt.  håper nåkken andre kan svare bedre :)

Ja, skulle nesten tro det....men var bare så rart at det kom etterpå, og ikke med en gang :P Men takk takk :)

Du må lese på bruksanvisningen til den testen du har, man skal jo ikke egentlig lese av testen før etter noen minutter eller så, men hvis det går for lang tid, kan de endre seg i ettertid, og igjen vise feil resultat. 

Jeg klarte selvsagt ikke å la være å se på testen mens den "virket", så jeg trodde den var negativ. Kledde på meg mens testen ble liggende på vasken. Da jeg så på testen igjen var det plutselig to streker der. Var gravid ja. :)

Spør inne på før svangerskaps tråden. Det er mange der som har opplevd falsk cb-test. Men lykke til, håper du får svaret du ønsker :) 

Tok en ny test med den uke indikatoren, og der sto det at jeg ikke var gravid. Men kjøpte med en til, for å ta en ny i morgen tidlig, så da får man bare vente å se da. Ja jeg og så på testen mens den virket, og når jeg bare så på den etter 15min ca, så hadde det kommet opp en strek til som da viste pluss, så begynte å lure litt da ja. :P

Takk for tipset. Da skal jeg gå inn der å spørre litt....for når jeg tok en ny test, med den uke indikatoren, så sto det ikke gravid....så nå står jeg her som et spørsmåls tegn da:P Men ta en ny en i morgen tidlig, så får jeg se helt sikkert da :)

Polly84 skrev:
Takk for tipset. Da skal jeg gå inn der å spørre litt....for når jeg tok en ny test, med den uke indikatoren, så sto det ikke gravid....så nå står jeg her som et spørsmåls tegn da:P Men ta en ny en i morgen tidlig, så får jeg se helt sikkert da :)

Når skal du ha mens da? For helt tidlig i svangerskapet kan man få negative tester med urin som ikke er morgenurin. 

Men det er en del som opplever falsk positive ja. 
Vent til i morgen og se. :)

Skal ha det nå. Oxo driv jeg å blør litt...begynte å går, men stoppet opp. Begynte på i dag og har stoppet opp...oooog begynt igjen. Så ja, får vente til i morgen å ta testen med morgenurinen:)

Den er grei. Da prøve jeg igjen i morgen :)

på de cb testene jeg brukte så skulle d ta 2 min før d endelige svaret var der ;-) 

Ja, det så jeg etterpå...hehe. Men på den digitale så var den negativ....men som sagt, så skal jeg ta en ny en i morgen, så får jeg endelig svaret :)

Blir spennende for oss begge imorgen da:) Tatt to digitale med ukeind. men begge negative (en tok jeg 4 dager før venta tr og en idag da tr skulle ha komt) tr er jo ikke forsinka men pleier alltrid komme på dagen presis, altså idag å jeg pleier ha mensmurringer i to dager før. ingenting denne mnd. Bare oppblåst mage, stikkinger og hodeverk :/

Oi...ja det er spennende. Her blør jeg litt, men er så mye mindre enn vanlig. Mensen min pleier å komme på fredager egentlig etter 4uker, men kom først i går og som sagt veldig lite. Pluss at jeg har mye ryggvondt før mens, og sinnsykt med menssmerter den dagen jeg får det, men har ikke det nå. Aldri blødd lite...oxo så forvirrende da, da den ene vise positivt og andre negativt. Håpe du får det svaret du vil ha da, og send gjerne en mld om hvordan det gikk:))

Ja vi må oppdatere hverandre:) Ingen blødninger her at all. Kun samme symptomer som da jeg var gravid forrige gang! Merkelig. Stoler du på rfsu testene? Lurte på å dra på butikken å kjøpe en til imorgen tidlig. hcilken matbutikker selger de?

Aldri prøvd de testene. Har bare prøvd CB.......men jeg har en ekstra til i morgen tidlig. Men når du tok de digital testene....ble den oppsugings greia rosa?? Trodde kanskje den skulle bli den og som de andre Cb testene...

Nei, ble ikke rosa.. Eller, tok på "korken" etter jeg tissa på den og studerte den ikke etterpå. Og det ventesymbolet blinka i 7 min!!!!

Nei, da skal sikkert ikke den bli rosa:P Jøss, så lenge å....da er det ikke sikkert den var helt ritkig da. For står det skal bare ta 3min før resultatet kommer opp.

Ja syns den tok urimelig mye lenger tid enn da jeg brukte lik test sist (men da 4 dager før TR og for tidlig å teste).

Back
Topp