Gravid-drømmer? haha...

Nullenusken

Forumet er livet
Har dere begynt å få graviddrømmer ennå? haha...
Jeg har egentlig aldri husket drømmene mine når jeg våkner om morgenen...
Har aldri følt at jeg har vært en drømmende person egentlig, men nå begynner det å ta av her! haha...

Har hatt to temmelig heftige netter her, hehe...

Den ene natta så ble jeg nærmest forfulgt av en jeg gikk i klasse med på barneskolen og ungdomsskolen!
Han var fast bestemt på at det måtte bli oss to, og at han var far til barnet i magen!
Husker jeg måtte løpe oppover masse sirkel-trapper i et høyt hus og noe greier...

Drømmen natt til i dag var enda verre, haha..
Jeg var ute og kjørte bil, og kom plutselig over et stort dyr.. Det var stort som en elefant, og var blått, men husker ikke nå hva slags dyr det var...
Sammen med det kom det en alien... husker ikke hvordan han så ut, men husker det var en alien..
Jeg fikk tatt bilde av dem med mobilen, men da jeg skulle rapportere hendelsen, så var bildet borte!
Jeg gransket mobilen, husker jeg var helt panisk (hadde fortsatt panikkfølelsen da jeg våknet) for ingen trodde meg, og bildet var blitt borte fra mobilen!
Det var da aliene som hadde slettet det, og plutselig fikk jeg masse trøbbel fordi jeg prøvde å avsløre dem...
Innimellom alt dette så kom selvsagt samme fyren som fra andre drømmen og skulle absolutt være far til barnet mitt osv osv osv.... Intens fyr! haha
(Må vel nevnes at jeg har ikke sett denne fyren siden 2003, 2004 eller noe sånt... hehe...)

Huff, dette kan bli noen interessante måneder fremover! haha...
Måtte jo nesten sjekke mobilen da jeg våknet i dag, for var SÅÅÅ sikker på at det alien-bildet var der!!! haha....

jeg drømmer ofte syke drømmer. (husker denne drømmen så sinnsykt godt)
før jeg fikk positiv test så drømte jeg at jeg fikk besøk av min kjære tante, (nettopp fått tvillinger)
jeg så på kalenderen det var blitt januar 2011, jeg satt med ei lita jente i armene, og min tante kom opp på besøk.
hun kunne fortelle meg at hun hadde glemt tvillingene hjemme så kunne ikke bli så lenge.
Men hun hadde pakket inn en bussrute som barselgave til meg og gubben då, med sidene til bussen som går til henne fargelagt i sterk rosa farge.

helt absurd drøm i grunnen.
når jeg våknet opp då så spurte jeg hvor lille jenta vår var tatt veien. og gubben ser bare dumt på meg.
den dagen fant han ut at jeg skulle få kjøpe meg en digital test.
og den viste seg at var positiv.

Jeg drømte gravid/baby-drømmer de 3 dagene før jeg testet positivt. Drømmer fortsatt ofte om graviditet eller babyer :)

haHAHHA. Bra jeg ikke er den eneste ! Jeg drømmer så sykt intenst fortiden! Husker ALT når jeg står opp [8D]

Back
Topp