Gravid demens

nancy drew

Forumet er livet
Jupp funnet ut at jeg lider av denne sykdommen... For man er jo ikke i ammetåken før man faktisk ammer så da må det jo være demens som slår inn... Satser på at den glir over i ammetåke og så forsvinner av seg selv etterpå i lag med bekkenløsningen, svangerskapsdiabetes, karpaltunnel syndrom, svekket bekkenbunn og alle de andre kjekke tilstandene man som gravid får lov å prøve seg innen... Sikkert slik at vi vet hva vi kan vente oss som pensjonister ;)

Elevene mine er godt kjent med gravidhjernen min, ja. :p er litt surrete på jobb til vanlig, husker sjelden noe som ikke er skrevet ned og bytter stadig om på navnene deres, men nå i høst har det vært ekstremt :p

Har lest at hjernen faktisk krymper i siste trimester, så vet ikke om det har noe med det å gjøre :p

På jobben ler de bare av meg. Står plutselig og kikker tomt ut i lufta fordi jeg ikke lenger husker hva jeg var på vei til å gjøre :P
Leita meg også i hjel etter et ark jeg hadde printet ut - viste seg at jeg holdt det i hånda sammen med et par andre dokumenter!

Store deler av dagen min med dødtid går med på å leite etter ting - spesielt mobilen. Kan ikkje gå på butikken uten liste, for da får eg ikkje med meg noke av det eg skulle hatt.. Samboer flirer skikkelig av det :p

Back
Topp