Gravid dagen etter mens....

iren

Første møte med forumet
Hei!
Noen som kan svare meg, jeg lurer på om det er mulig og bli gravid dagen etter man er ferdig med menstrasjonen? når man har en 28 dagers syklus.

tja si det? eggløsninger kan jo komme "nårsomhelst" så det er vel i teorien mulig.. tror jeg?

Lykke til, da, uansett[:D]

Jeg er gravid i uke 36, det hadde vært morsomt og vite når sånn ca. unnfangelsen skjedde. Ut fra ultralydtermin så skjedde befruktningen rundt en uke etter jeg var ferdig med menstruasjonen, dette er ifølge terminkalkulatoren på denne siden... Så derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg litt, om noen vet av noen, eller har blitt det selv, eller om det er praktisk mulig å bli gravid rett etter mens...

Etter ultralyd fikk jeg ny termin som tilsier at jeg skal ha blitt gravid mens jeg faktisk hadde mensen.. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal si om det... Jeg vet jo at det er mulig å ha flere eggløsninger, og at den kan komme "når som helst"... Som regel tror jeg at ungen min bare var litt ekstra stor på ultralyden nå.. Men av og til tenker jeg at det er jo mulig, de vet vel hva de driver med???
Men klumpen kommer vel ut når han selv er klar..

Ble ikke så mye hjelp i det jeg kom med her da men.....

Back
Topp