Gravid ! :D

anjet

Forelsket i forumet
Tok en Clear Blue digital test i dag tidlig, den viste: GRAVID 1-2 :) Super happy nå altså, har hatt en god følelse , men deilig å få det bekreftet også. Min termin blir da cas 10 juni...:)
Av symptomer har jeg vært veldig veldig trøtt, og øm i puppene.

HURRA, jeg er gravid :) :)

Gratulerer så masse, vi har termin på samme dag vi! :D

Gratulerer så mye med voksende mage:)

Silvermist skrev:
Gratulerer så masse, vi har termin på samme dag vi! :D

OI, så artig! :) Gratulerer til oss begge da :)

Takk takk alle sammen :) Gått og smilt for reg selv i hele dag, snart kommer mannen hjem, og da ligger graviditetstesten i trappa med blomster og tente lys, blir feiring ikveld, champagne  og god mat =) (champagneBRUS vel og merke , hehe :) )

Gratulerer!

TAKK alle :) Fortsatt så har det ikke helt gått opp for oss tror vi.. Vi har vært superheldige, jeg vet mange her inne har sliti med å bli gravid, og jeg kjenner en del i "real life" som også har prøvd i måneder og år før det har klaffet. For oss så funket det første gangen vi gikk inn for å prøve, det er vi utrolige takknemlige for :)

Tina pusen skrev:
Weeee .gratulerer :D

Har termin samme dag vi å :D

Oioi, så moro! Gratulerer til deg også :) Blir spennende å se hvem av oss som faktisk treffer termindatoen da, og hvilken termindato vi evt får av lege/jordmor :)

Gratulerer :) nå har vi alle noen spennende måneder foran oss.. håper vi alle er her fram til Juni!

Back
Topp