Gravid burde egentlig hete............

TapperDenPyseteDama

Glad i forumet
"Tiden man ikke har kontroll over sin egen kropp"

[8D]

Hormonene har inntatt kroppen for fult!
Huff...

Men godt å få ut ting, da [;)]

Hehehe,jeg liker mine hormoner,for de slår ut på en positiv måte hos meg[8D]

Når er det egentlig vanlig at hormonene setter inn for fullt? Noen erfaringer?
hehe, jeg er et pms troll, og gruer meg litt [:D] Er bare blid og fornøyd så langt....men hva kommer?

ORIGINAL: *Hemmeligheten*

Har vært glad i dag, som en sol.
Bang, så var jeg så sur på typen at jeg måtte gå meg en tur ut.
Nå ista satt jeg og grein så det rant. Greide ikke stoppe.
Nå sitter jeg og ler av meg selv.

Huff.

ORIGINAL: Milo_

hehe, jeg er et pms troll, og gruer meg litt [:D] Er bare blid og fornøyd så langt....men hva kommer?

Er ikke alle som blir hormontroll[:)]

Jeg har vært normal. Kanskje litt blidere enn normalt begge mine tidligere svangerskap. Mens denne gangen er jeg mere sinna, og blir fort rørt[:D]

merker at æ blir utrolig ryddig. matlysten er av og til på topp og noen ganger er det kun godsaker som frister.

ORIGINAL: helmica89

merker at æ blir utrolig ryddig. matlysten er av og til på topp og noen ganger er det kun godsaker som frister.

hehe nå kom jeg at en uke før ikm skulle jeg på bytur og shoppe klær, men kom hjem med bare håndduker og duker og ellers bolig ting...ny dyne og pute, nye sengklær...hehe, kanskje jeg underbevisst bygde rede

ORIGINAL: annibananni

ORIGINAL: Milo_

Er ikke alle som blir hormontroll[:)]

Jeg har vært normal. Kanskje litt blidere enn normalt begge mine tidligere svangerskap. Mens denne gangen er jeg mere sinna, og blir fort rørt[:D]

takk for svar [:)] skal bli spennende å se [:)][:)]

jeg begynner veldig fort å grine :P triste filmer, søte reklamer, hvis jeg blir glad.. :P hehe... matlysten er på bånn for tiden, utrolig kjipt.. er blitt utrolig kvalmen for tiden de to sisste dagene har jeg spydd... jeg slapp ikke unna kvalmen jeg heller... trodde mest det siden jeg har gått så lenge uten... jaja... :P

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

ORIGINAL: *Hemmeligheten*

Har vært glad i dag, som en sol.
Bang, så var jeg så sur på typen at jeg måtte gå meg en tur ut.
Nå ista satt jeg og grein så det rant. Greide ikke stoppe.
Nå sitter jeg og ler av meg selv.

Huff.

Høres kjent ut[8D] Av og til så puster mannen feil, han tygger feil,ligger for nært meg i senga osv[8D] Eller ikke forstår hva jeg TENKER[X(] Ååååh,da blir jeg sint!

Men så "konfronterte" jeg noen i går, en vanlig meg hadde sagt: Huff,ja det forstår jeg godt, har virkelig full forståelse for det, og det gjør virkelig ingenting, håper bare det går bra!

men NYE meg sa akkurat hva jeg mente, og personen satt igjen med dårlig samvittighet[8D]

med jenten min så kan jeg egentlig ikke huske at jeg var så forandret.. bortsatt fra at jeg gråt masse ( og da MASSE)  på slutten.. men nå er jeg helt på styr! stakkars sambo! klikker bare plutselig.. og begynner å grine hvis han blir sur tilbake[8D]

hehe! helt enig! Men synes det er morsomt (enda) å se alt som forandrer seg med kropp å humør[:)] Tidlig med meg enda, så har sluppet unna de verste humørsvingene o.l. Men de kommer vel, å sambo er godt forberedt[:D]

Back
Topp