Gravid bukser som er større en xl eller 44? Tips?

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Som overskriften sier hvor finner man gravid bukser når man bruker større størrelsernenn 44 eller xl i bukser? Sist funket hm da de hadde opp til 48 men nå har de ikke de lengre.

Jeg kjøpte gravidbukse på hm, i xl, er nok en 48/50 selv

Bonprix har mye bra! Størrelsene varierer litt syns jeg. Noen er vanlige og andre er større eller mindre. Kjøp i litt flere størrelser og så sender du bare det du ikke skal ha i retur. Veldig lettvint :)

Der var det en del! Vet du hvordan buksene er i størrelsene?
Hei :) Har selv kjøpt masse gravideklær fra bonprix og er superfornøyd :) ser de går godt opp i str også. Synes dem er akkurat passe i str jeg bruker til vanlig :) Gode og behagelige klær :)

Som overskriften sier hvor finner man gravid bukser når man bruker større størrelsernenn 44 eller xl i bukser? Sist funket hm da de hadde opp til 48 men nå har de ikke de lengre.
Hvilken størrelse har du da? Jeg er nok 2xl, men fikk greit på meg HM til jeg ble ganske høygravid. Har også en sånn slapp joggebukse fra BOoB som var ganske romslig.

(Nå blir dette litt "reklame", men jeg selger alt gravidtøyet mitt billig, kan ta noen mål etc på bukser hvis du vil.)

Det er kun H&M av fysiske butikker som selger gravidklær. Jeg bestilte en haug med bukser fra nett og fant kun en som passet. Når man bruker 2xl er det vistnok antatt at man ser ut som man bærer firlinger også i forhold til H&M sine størrelser :wacky:

Jeg endte opp med å kjøpe en tights, en jeans og en joggebukse. Brukte ellers kjoler og gravidstrømpebukser fra lindex (2xl). Jeg hadde tenkt til å kjøpe fra bonprix, men siden de ikke hadde gratis retur ble jeg for stressa i forhold til størrelser. Jeg har en fasong som ikke passer veldig mye, så jeg kom garantert til å bomme.

Bonprix har jeg kjøpt mange gravidklær på, de fleste har vert normal-stor i størrelse:)

Nå vet jeg ikke om dem har større, men jeg kjøpte en del i str 44 på zalando. De har fri retur også så det var veldig greit :D

Back
Topp