Gravid bukse

Dette er mitt første svangerskap, så tips om gode gravidbukser tas gjerne i mot :D
Bonprix sine! Gleder meg skikkelig til å ta frem mine! Olabuksene dems er så fine! Jeg kjøpte både bukser og knebukser forrige gang og var så fornøyd!! :cat::cat:

Har hørt magen blir fortere synlig med nr 2, men hvor tidlig er det snakk om? :shy:

Går i yogatights og strømpebukser om dagen. Er allerede ekkelt med klær som strammer over magen. Jeg foretrekker gravidbukser som er «under the bump», de båndene som skal være over magen har vært for store for meg. Favoritten er en jegging fra GAP og en litt løsere bukse fra Asos. Eller… favoritten er yogatights. Har strikket meg October sweater fra Petiteknit som jeg har flyttet inn i. Strikket den ekstra lang . Vurderer en til, så har jeg preggisgarderoben klar!

Mamma tights fra h&m.

Men med en valp i hus så blir alt dekket i hundhår...
:hilarious: Har en jeans mamma bukse og snor gubbens joggebukser. Han er bare str M, men liker ikke trange bukser. Så passer fint til meg siden jeg er L. :D myke og deilige.

Har hørt magen blir fortere synlig med nr 2, men hvor tidlig er det snakk om? :shy:

Jeg var vel rundt 17 uker før magen viste med nest eldste. Så det varier litt. Dette er jo nummer 4 og synes jeg ser ut som 8 uker på vei.. Stemmer jo nesten iflg mens termin. 7 uker i morgen og er oppblåst som en ballong.

Jeg har kjøpt endel via finn.no og Facebook. Mye fint til billig pris. Men for tidlig å bruke det ennå for meg. Er kun i uke 7. Magen kommer veldig sent på meg.

Back
Topp