Gravid brud

En tråd i 'Februar 2020' startet av Mrs_F, 25 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Flere som skal gifte seg iløpet av graviditeten? ❤️ Her har vi planlagt stort bryllup i august :love017
    Formen er veldig varierende nå, kvalm, trøtt og ingen energi:whacky011
    Krysser fingrene veldig for at formen kommer seg til siste innspurt og selve dagen:love017
    Og at kjolen kan tilpasses..prøving i morgen, kommer til å være i uke 14 på bryllupsdagen:gen014

• Hjertelig Hjertelig x 3
  2. Oktoberprinsesse17 Glad i forumet Februarbarna 2020

Gratulerer så mye ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Prøver å overtale sambo til at det hadde vært fint å fått det gjort får nr 2 kommer :)
    Vi hadde ei skikkelig papirmølle for å erklært farskap på førstemann, unngår hele det problemet om man bare gifter seg ;)

4. Kabakaba Gift med forumet Julegavene 2019

Er i desembergruppa, men gifter meg også i sommer. Vil være 18 uker da. Er 14 uker nå og kvalmen er borte, men er fortsatt veeeeldig slapp og forstoppet og oppblåst osv. Så her håper jeg det fortsatt kommer seg litt, ellers blir det en tidlig kveld på bruden.

Kjøpte ny kjole forrige uke, da den opprinnelige kjolen er ment for en noe slankere midje. Orker ikke press på magen nå! Og større blir den jo å være om nye fire uker.

5. Viktoria90 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Så gøy! Vi har bryllupsdag nå på søndag, gift i 1 år :) Masse lykke til med innspurten! Vær flink å fordele oppgaver, og småting man tror er fort gjort. For det er gjerne ikke fort gjort :rolleyes::p

6. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Mailykke 2018 Sommerfuglene Himmelbarn Februarbarna 2020

Gratulerer så mye❤️

7. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Gratulerer så mye :Heartred:Heartred

8. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Takk ❤️

9. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Ja, samboeren min fridde april i fjor, da prøvde vi allerede❤️ Blir greit å bli gift før babyen kommer ja, ellers måtte vi ventet en god stund :angelic:

10. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Last edited: 25 Jun 2019
  11. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Takk❤️
    Ja, har det meste iorden føler jeg, og fordeling er vi igang med:happy: De nærmeste vil jo få vite det før dagen så håper de blir ekstra hjelpsomme:D

• Hjertelig Hjertelig x 2
  12. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Takk❤️

13. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

T
    Takk❤️

14. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Gratulerer så masse og lykke til med siste innspurt av bryllupsforberedelser :D

15. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Gratulere så mykje! ❤️

16. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Takk ❤️

17. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Takk ❤️

18. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

:love7
    Ja! Vi skal ha et lite og intimt bryllup i siste halvdel av august, gleder meg veldig! Festen tar vi når vi får somlet oss til det, hvis alt går som det skal, tipper jeg vi får det for travelt med ny baby i hus til at vi får feiret det neste sommer, så jeg tipper det blir utvidet 40-årslag i 2021 i stedet :D

Har bestilt kjole med rom til voksende mage hos skredder, så akkurat den bekymrer jeg meg ikke for :) Gleder meg også veldig til bryllupsreise i Toscana, det blir første gang vi er borte fra yngste som da vil være nesten 2.5 :)

19. Mamma_s Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Gratulerer:Heartred

20. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Så hærlig ❤️ Gratulere til dere og:love7
    Vi drømmer også om lite og intimt nå som vi gleder oss over baby på vei, men her blir vi 90 gjester hele dagen:angelic:
    Kom ikke sålangt å bestille oss bryllupsreise så det får vi ta etterhvert :D

Del denne siden