Gravid bilder :)

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
I morgen skal vi til fotograf for å ta gravid bilder :) dagen i dag har gått til å søke etter inspo bilder på nette og barbering haha. Mannen var nødt til å hjelpe til på siste delen ( det var litt kleint hehe) skal dere ta bilder? Eller har dere noen tips vist dere allerede har tatt :) :)

Oss he jort d:) tok både gravid bilde ta mej å bilde av oss som familie da:) å noken kjempe fine bilde av far og datter:) angra veldi på at ej ikke jor d forje gang derfor jor oss d no:) kunne godt tenke mej å tatt bilde helt naken me da men lys dimminga både her og der seff men kjenne ej ikke e helt komfortabel me d, men he sett gravid naken bilde å d e kjempe fint:) å så kjekt å ha i etter tid:) gle dokke:)

Blir ingen gravid bilder her,liker ikke kroppen min når jeg er så diger....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Mamma kom å viste meg et "flott" bilde hun hadde knipset av meg i påska. Ja takke meg til, så ut som en hval :) så ingen flere gravidbilder her :)

Oss he jort d:) tok både gravid bilde ta mej å bilde av oss som familie da:) å noken kjempe fine bilde av far og datter:) angra veldi på at ej ikke jor d forje gang derfor jor oss d no:) kunne godt tenke mej å tatt bilde helt naken me da men lys dimminga både her og der seff men kjenne ej ikke e helt komfortabel me d, men he sett gravid naken bilde å d e kjempe fint:) å så kjekt å ha i etter tid:) gle dokke:)
Skal prøve på et sånn nakent i dag, i sort hvitt og mye skygger hehe. Tenker at det er lettere for fotografen å få fram et fint gravid menneske, med alle redigeringsprogrammene han bruker hehe :)

Hehe:) dei ej he sett e Vertfall kjempe fine:) søskenbarne mitt drive me sann bilde greier, så kanskje ej ska tørr å driste mej til å ta me hinne før d e foe seint:) oss fer sjå:) masse lykke til i dag:) blir sikkert kjempe fint å selvfølgelig et minne for live:)

Har akkurat svidd av 4 laken på utrolig fine bilder av meg og magen. Har ikke tatt bilder selv, så unnet meg å huske på hvordan kroppen så ut som gravid fordi det er siste gang. Tok en del med tunika og tights, med forskjellig bakgrunn, og noen i pent undertøy med fokus på magen. Ble overraskende fine uten retusjering. Lys og skygge gjør mye; ) Lykke til! !

Jeg blei veldig fornøyd ut i fra det jeg fikk så på kameraet bare etter vi var ferdig :) blei noen med tøy å noen i trusen. Gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet :) her hadde dem kampanje på gravid og nyfødt bilder til 1200 så da kunne vi ikke la være:)

Har lyst å se, jenter! Hvis noen vil dele! :D gravid bilder er så vakkert!

Nope, har ikke gjort det med første så da gjør jeg det ikke nå heller.

Tanten til sambo er hobbyfotograf (veeldig flink!!) og har sakt seg villig til å ta bilde av meg og magen (helt gratis) både med og uten sambo :) gleder meg!

For slenge ut bilde som skal på veggen her hjemme da :) bildet er bare tatt av dataskjermen hos fotografen ImageUploadedByBV Forum1365792323.399764.jpg

Kjempe flott bilde!!! :)
Gleder meg til vi skal ta, selv om jeg ikkje akkuratt føler meg så vakker om dagen med vannbasseng under huden. Satser på at med litt fotokunnskap og redigering så kan det bli noe bra ut av det :)

Back
Topp