Gravid bilder hos fotograf?

Venterguttiseptember14

Betatt av forumet
Jeg tenkte og ta gravidbilder hos fotografen og ønsker jo og ha en flott og stor mage og vise frem :p men når bør jeg bestille time. De jeg har spurt sier høygravid, men du er vell høygravid i hele siste semester :p jeg er uke 25 nå og magen min ser slik ut
ImageUploadedByBV Forum1400709885.610649.jpg

Bør jeg vente lenger? Er jo også litt redd for og få strekk merker og ønsker og ta bilde før dette eventuelt kommer :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Tjaa. Du rekker vel uke 30 før strekkmerkene :)

Sniker litt her! Jeg tok i uke 35. Det er jo ikke nødvendigvis sånn at du må få strekkmerker :-) er glad jeg tok før magen sank litt og glad jeg tok når jeg hadde litt ordentlig mage :-)

Sist tok jeg ca 6 (-7) mnd på vei. Hadde "liten" mage da. Fotografen brukte lyssetting til å fremheve, de har da sine triks :)

Jeg skal også ta gravidbilder hos fotograf. Jeg tenker å ha med faren. Men bekledning? Hva tenker dere om det? Undertøy, naken, mere klær?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg ville ha venta litt Enda kjekkere med stooor mage Ikke sikkert du får strekkmerker i det heletatt.
Jeg kunne også godt tenkt meg skikkelige gravidbilder kjekt å ha!

Har alltid ønsket meg flotte gravid bilder lenge før jeg ble gravid :p så nå når jeg har blitt det så klarer jeg nesten ikke vente på og få tatt dem :p men venter nokk til midten/slutten av juni kanskje :p

Hvor skal dere ta ? Dere som bor i drammen ?

Back
Topp