Gravid bilbelte

Februar?

Forumet er livet
Når har dere tenkt å begynne med det? Og hvor mye må man regne med at det koster? Får man kjøpt det på babybutikker?

ok, er jo greit å vite. må vel handle inn det etterhvert da.

Jeg brukte det såvidt litt da jeg gikk gravid med førstemann.
Med andremann fant jeg det aldri fram [8D]
Nå vet jeg ikke engang hvor det ligger....
Mener det kostet 400 kr.

Jeg hører at noen sier det er litt ubehagelig å bruke, men det bør vel brukes til det beste for barnet!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg hører at noen sier det er litt ubehagelig å bruke, men det bør vel brukes til det beste for barnet!

Absolutt ikke ubehagelig å bruke. Tar bare litt tid feste fast....
Og med to unger som i tillegg skal festes fast og en distrè mamma så glemmer man av å feste seg i gravid-beltet[&:][8D]

ok, da skal jeg ikke bekymre meg for det. Jeg er bestandig ute i god tid så da skal jeg klare å ta det på (les: har ingen barn fra før)

ORIGINAL: janpanmarsipan

ok, da skal jeg ikke bekymre meg for det. Jeg er bestandig ute i god tid så da skal jeg klare å ta det på (les: har ingen barn fra før)

Hehe...da går det nok fint [:D]

Skal ikke begynne. Riktig brukt er det ingen sikkerhetsmessig forskjell på vanlig bilbelte og gravidbelte iflg. Trygg Trafikk. Alle burde jo skjønne at man ikke legger beltet over magen.. [;)]

Jeg brukte aldri gravid bilbelte med førstemann. Men la bilbeltet til bilen under magen...

Jeg brukte sist og skal bruke denne gangen også. Jeg syns det var vanskelig å få beltet til å holde seg under magen før den var skikkelig stor så jeg syns gravidbeltet var helt glimrende.

ORIGINAL: *Belle*

Jeg brukte aldri gravid bilbelte med førstemann. Men la bilbeltet til bilen under magen...

Jeg også. Tror ikke vi gidder å bruke 400 kroner på det nei

Back
Topp