Gravid bilbelte

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Bruker dere?
Har dere tenkt til å starte å bruke?

J har ikke brukt det v mine tidligere svangerskap, men begynte å snakke på d her nå..
 
Nei har ikke brukt i de andre tre og kommer ikke til å bruke det nå. Er kun for komfort, og SÅ ille synes jeg ikke det er med belte på gravidmage :) har ingenting for seg sikkerhetsmessig :)
 
Nei har ikke brukt i de andre tre og kommer ikke til å bruke det nå. Er kun for komfort, og SÅ ille synes jeg ikke det er med belte på gravidmage :) har ingenting for seg sikkerhetsmessig :)


Så lenge man er bevist på plassering av setebelte kan man vel like så godt bruke vanlig setebelte. Må bare være obs så det ikke strammer voldsomt over mage v en bråbrems.
 
Jeg har brukt det med de andre, og jeg pendler mye mellom Norge og Sverige.. så kommer til å bruke det nå og! Syns de er veldig bra, den drar belte godt under magen.
Jeg bruker det pga komfort siden jeg kjører mye bil
 
Jeg brukte det med de to første og kommer til å bruke det denne gangen også. Jeg syntes det var veldig ubehagelig å ha beltet på magen, og fikk ikke lagt det under heller. Så her blir det brukt pga komfort :)
 
Jeg brukte det i mitt tredje svangerskap, og jeg blir nok å bruke det denne gangen også. Jeg tåler ikke at noe strammer på magen før det blir vondt. Det var utrolig mye mer behagelig når beltet ble holdt nede. :happy:
 
Jeg brukte det med de to første og kommer til å bruke det denne gangen også. Jeg syntes det var veldig ubehagelig å ha beltet på magen, og fikk ikke lagt det under heller. Så her blir det brukt pga komfort :)

Høres smart ut å prøve, kan kjøpe brukt å prøve:)
 
Jeg brukte det i mitt tredje svangerskap, og jeg blir nok å bruke det denne gangen også. Jeg tåler ikke at noe strammer på magen før det blir vondt. Det var utrolig mye mer behagelig når beltet ble holdt nede. :happy:

kan fort bli ubehagelig, skal sjekke ut bruktmarkedet:)
 
Brukte ikke med første, og kommer nok ikke til å bruke det nå heller.
 
Har ikke brukt det i mine forrige 2 svangerskap. Klarer meg sikkertuten denne gangen å :happy:
 
Side det ikke har noen sikkerhetsfunksjon ser jeg ikke vitsen. Passer på å legge belte riktig og har da aldri hatt noe problem med belteføring og mage
 
Sniker fra januar.
(Er i overkant opptatt av riktig bilsikring av barn og voksne)

Pregnant fix beskytter barnet, og er en ekstra sikkerhet for den ufødte babyen. At noen sier at den ikke har noen sikkerhetsfunksjoner er helt feil. Den er kollisjonstestet etter ece r 16 (bilbelter), og en produsent hadde aldri brukt så mye penger på en godkjenning uten sikkerhetsfunksjon. Det aller viktigste er å holde beltet unna magen. Det heter "hoftebelte" og skal logge over lårene/hoftene.

Anbefaler alle å bruke dette❤Screenshot_20191127-212128_Samsung Internet.jpg
 
Sniker fra januar.
(Er i overkant opptatt av riktig bilsikring av barn og voksne)

Pregnant fix beskytter barnet, og er en ekstra sikkerhet for den ufødte babyen. At noen sier at den ikke har noen sikkerhetsfunksjoner er helt feil. Den er kollisjonstestet etter ece r 16 (bilbelter), og en produsent hadde aldri brukt så mye penger på en godkjenning uten sikkerhetsfunksjon. Det aller viktigste er å holde beltet unna magen. Det heter "hoftebelte" og skal logge over lårene/hoftene.

Anbefaler alle å bruke dette❤Vis vedlegget 313180

takk for en god anbefaling!! Har vært på Finn og muligens kjøpt be safe belte nå❤️
 
Back
Topp