Gravid bilbelte

Hadde ikkje det sist, så spørs om eg kommer til å droppe det denne gangen også. Men er som vanlig veldig påpasselig med at bilbeltet ligger riktig. Det får man til uten gravid bilbeltet også :)

Jeg brukte det forrige gang og bruker det nå. Når du sier du har hørt forskjellig lurer jeg på fra hvem... Jeg har ikke en gang hørt man ikke trenger det. Skulle noe skje er dette beltet veldig godt å ha.

Nei, har ikke pr nå. Skaffer jeg meg et er det for å øke komfort ikke for å øke trafikksikkerheten, for det er visst bevist at det ikke kan bidra der.

Jeg brukte det forrige gang og bruker det nå. Når du sier du har hørt forskjellig lurer jeg på fra hvem... Jeg har ikke en gang hørt man ikke trenger det. Skulle noe skje er dette beltet veldig godt å ha.

Tror hun tenker på at gravidbelte ikke nødvendigvis utgjør en forskjell i en eventuell ulykke.:) Så lenge man bruker bilbelte riktig så klart. Tv2 skrev om dette for en stund siden, http://www.tv2.no/a/3295985/. :)

Jeg har ikke kjøpt det enda, tenker at jeg ikke trenger det om jeg får til å ta på belte korrekt uten. Så får jeg heller se det an. Har tross alt fortsatt halve svangerskapet igjen :D

Har ikke brukt det under tidligere svangerskap, og tviler på at jeg kommer til å bruke det nå også. Så lenge jeg får på beltet korrekt[emoji4]

Har ikke brukt det jeg heller. Klarer nå å få beltet på riktig plass uten problem. Kunne nok hatt mer bruk for det i starten da magen lå lavere og belte klemte litt og gjorde meg kvalm.
Har lest at det ikke har noe å si for sikkerheten, men kan være greit for komfort. Om det var NAF som skreiv det husker jeg ikke i farta.

Har ikke brukt det jeg heller. Klarer nå å få beltet på riktig plass uten problem. Kunne nok hatt mer bruk for det i starten da magen lå lavere og belte klemte litt og gjorde meg kvalm.
Har lest at det ikke har noe å si for sikkerheten, men kan være greit for komfort. Om det var NAF som skreiv det husker jeg ikke i farta.
Jeg leste også det på NAF sine sider [emoji6]
Jeg har fått ett nå og kommer bare til å bruke det pga komfort. Hadde ikke kjøpt det selv, men når jeg først har fått ett gratis kan jeg jo bruke det [emoji6]

Da jeg var gravid sist satte jeg bare i bilbelte før jeg satte meg inn, og brukte kun den som er over skuldrene.

Når samboeren min øvde på å kjøre som livvakt i Forsvaret bruktes bare den over der for å komme seg fort ut av bilen, tror ikke det er livsfarlig og galskap. Men det er min mening! Kan uansett bruke belte som vanlig nå.

Back
Topp