Gravid bh ??

Alma R

Andre møte med forumet
Hei jenter :) jeg er da 7+2, og puppene mine dreper meg :D Hehe. Anbefaler dere noen gravid bh? Finnes det? Eller bruker dere amme bh allerede ? Jeg sliter med å finne noe som er stort nok jeg, da jeg er litt overvektig fra sist barn :/ bred I ryggen og litt ekstra kilo. Trenger vel D cupp men ingen av butikk strl jeg har prøvd hittil har vært behagelig, alt er stramt og vondt. Noe tips ?:)

Mange som bruker ammeBH under svangerskapet, siden er er laget for ekstra fyldige pupper. Du må nesten bare prøve deg litt fram.

Jeg fant veldig gode ammebher på Sparkjøp sist gang, men det er snart 7 år siden da, så vet ikke om de fortsatt finnes. Ellers så jeg ett annet sted at løse sportsbher fra Ebay var og anbefale, noe jeg forsåvidt kan anbefale selv også. De strammer ikke og klemmer ikke, men holder likevel puppene der de skal være.

Eg elsker ammebhene som er av merke "Hot Milk". Kjøpt via mammatrend på nett. De er utrolig behagelig, og ser ut som en vanlig bh Har 6 forskjellige hemper i brede som gjør at man kan lett justere ved behov etter bryst str Stroppene kan også justeres fint. Tror den kostet rundt 500 kr da. Synes det var dyrt, men har brukt de i 2 svangerskap og amme perioder og er like fine og gode ennå etter mange vask Du kan også se her hvis du vil: http://www.klikk.no/foreldre/tester/article794046.ece

Lykke til☺☺

Jeg har vært avhengig av ammebh flere uker allerede! :D
Har vært veldig fornøyd med bravado sine
Har også brukt de fra h&m i 2 pakninger. Helt greie.

Kjøpte Cubus sine tynne da jeg ammet, brukte de på natta å pga melk lekkasje om jeg ikke gjorde det:p så de var behagelig hvertfall ;)

Anbefaler virkelig bravado amme bh! De er de mest behagelige bhene jeg har brukt. Brukte de da jeg ammet sist, men har allerede begynt å bruke dem igjen nå. De koster, men er verdt pengene. :)

Jeg fant en god bh på lindex uten spiler som jeg bruker, også har jeg ammebher fra sist. Er så lei de usexye ammbhene!!

Sportsbh må være deilig å gå med! Mine er for små til hovene gravidpupper så det gjorde bare vondt å prøve de :P Jeg har liksom gått rett fra melkepatter til gravidboobs, lurer på hvordan de ser ut etterpå :P Ha ha

Jeg handler på change, bruker 70G, brukte 70E da jeg ble gravid. :rolleyes:

Hehehe :) det har jeg og.. Og jeg er ikke gravid nå!! Du har ihvertfall en god unnskyldning :)
Tenk å ha sånt profilbilde! Ha ha :D Jeg får lyst på alt jeg tenker på omtrent jeg :P kommer til å se ut som ei låvedør om noen mnd :D

ELSKER triumph bh'ene, fant de hos Cubus for en tid tilbake, de passer godt store cuper, har brede stropper og er de beste bh'ene jeg har hatt! I tillegg til amme-bh'ene fra lindex, ligner sportsbh'er men er strekk i de som gir litt støtte og former fordiom. :)

Back
Topp