Gravid & baby / preglife

d655c0e29064a93a03bc41f0312802d7.png
 
IMG_8359.PNG Min
 
Termindatoen blir 1 dag før med denne appen, selv om jeg setter svangerskapslengden til 40+3 :bored::bored:
 
IMG_3873.PNG IMG_3874.jpg
 
Du kan endre termindatoen inne å graviditeten du har registrert. [emoji4]
a1ec9f14d4b1bbb5adff7297fd7a2a66.jpg


Hei Takk
det hjelper ikke. når jeg endrer termindato, første dag i siste menstruasjon endres til en dag etter. har prøvd å slette appen og laste den ned igjen men det er fortsatt samme.
 
Hei Takk
det hjelper ikke. når jeg endrer termindato, første dag i siste menstruasjon endres til en dag etter. har prøvd å slette appen og laste den ned igjen men det er fortsatt samme.

Var sånn her også, men jeg endret på datoen for første dag i siste mens i tillegg (da står den egentlig feil, men da ble hvertfall den antatte termindatoen riktig). Tror det har noe med at preglife appen tae utgangspunktet i 28 dagers syklus, så derfor får de som har lengre/kortere syklus opp en annen termindato enn på babyverden. Verdt et forsøk hvertfall[emoji4]
 
Var sånn her også, men jeg endret på datoen for første dag i siste mens i tillegg (da står den egentlig feil, men da ble hvertfall den antatte termindatoen riktig). Tror det har noe med at preglife appen tae utgangspunktet i 28 dagers syklus, så derfor får de som har lengre/kortere syklus opp en annen termindato enn på babyverden. Verdt et forsøk hvertfall[emoji4]


slettet og lastet ned så mange ganger at det gikk til slutt :schocked028
 
IMG_8433.PNG IMG_8431.PNG Jubler for at jeg har kommet Bittelitt lenger.
 
IMG_8530.PNG
 
41136ae6e3ed939bf40ea7b87f3e97df.png


Jeg er gravid med prøverør, og da får jeg vite termindato med en gang, og den blir ikke endret gjennom svangerskapet... men den datoen jeg fikk er bare 40 uker ikke 40+3....
 
Kan noen forklare meg hvorfor trimester 2 i følge denne appen ikke starter før i uke 15 (14+0)? Førstegansgravid, og prøver veldig hardt å bli klok på dette med uker og lengde osv
 

Vedlegg

  • IMG_1256.PNG
    IMG_1256.PNG
    249,9 KB · Visninger: 12
Back
Topp