Gravid app's

*FrøkenA*

Glad i forumet
Noen som har noen å anbefale? Har babyverden sin, men har lyst på en til :p
 
Hei ! Jeg er foreløpig en sniiiiker !! Er bare på 9 DPO i dag, men har fått 3 svaaaake tester(skygger?). Jeg håååper og krysser alt jeg har og kan !!!


Meeen, gravid apps- det har jeg kontroll på. Det hadde jeg egentlig for en del måneder siden ;)

iPr (ipregnant)
Babybump
Pregnancy
My baby
Preg weight
Mat til gravide
Gravid (libero sin)

Alle er engelske utenom de to siste. Jeg tror jeg liker best iPr, og my baby ! =)
 
hehe, her har jeg noen å velge mellom ja. Takk! Og lykke til. For meg høres det ut som spiren sitter. Lykke til og håper du blir her inne :)
 
Kan du beskrive hvordan ikonene på mybaby og iPr ser ut? Jeg finner mange som heter det samme... Og mat til gravide finner jeg ikke i det hele tatt, bare en dansk en "mad til gravide".
 


*FrøkenA* skrev:
Kan du beskrive hvordan ikonene på mybaby og iPr ser ut? Jeg finner mange som heter det samme... Og mat til gravide finner jeg ikke i det hele tatt, bare en dansk en "mad til gravide".

Her er mine :)
Den med maten er Dansk ja. Kanskje vi skulle laget en norsk ?;) Må bare lære en million koder og sånn først ;)


 


*FrøkenA* skrev:
hehe, her har jeg noen å velge mellom ja. Takk! Og lykke til. For meg høres det ut som spiren sitter. Lykke til og håper du blir her inne :)


Tusen takk, forresten !! Ikke lenge før jeg legger meg nå- så det blir tid for ny testing ;)
 
tKker igjen! Lykke til i morgen tidlig! Håper streken blir sterkere. Tok selv noen strektester som ble svake, kjøpte meg en CB digital for å få det svart på hvitt. Trodde ikke helt på de svake strekene, selv om en strek er en strek uansett hvor synlig den er :p
 
Da må jeg legge til Barn i mage sin app, og WomanLog pregnancy.


Men, jeg blir liksom ikke helt fornøyd med noen av de. Alle har noe, men ingen har alt jeg vil ha.

Noen med flere tips ??? =D
 
masse lykke til i morgen. Krysser fingrene for at det er en spire der :) Natta 
 


Taras skrev:
masse lykke til i morgen. Krysser fingrene for at det er en spire der :) Natta 


Takk for det =D Men, jeg skrev på den 9DPO. Nå er jeg 5 uker på vei med en drøss av positive tester bak meg, og termin 12. desember =D
 
Så gøy... jeg så ikke når du hadde lagt dette inn. Når det gjelder apps. Har du prøvd barn i magen? den er veldig koselig. Her har du mulighet for å kunne lage dagbok.  :) 
 
Back
Topp