Gravid app'r?

~Blikk~

Elsker forumet
Hvilke gravid app'r liker/bruker dere?

Jeg bruker "Babyverden" (som jeg hadde fra da vi prøvde), også lastet jeg ned "Gravid" etter jeg ble gravid. Det er en dansk jordmor som har laget den. Den inneholder info om hva som skjer fra uke til uke, bilder, dagbok for å skrive ned selv, statistikk for hver uke om formen, vekt og magemål, også kan du legge inn egne bilder fra uke til uke. Det er også en ordbok der hvor det står forklaring av alle mulige ord som kan dukke opp under graviditet og fødsel. Fornøyd med den.
Noen andre som har andre forslag?

Hvis du har iPad eller lignende er Pampers sin app fantastisk fin. Der er det tekst for hver uke, og du kan også se hvor stort fosteret virkelig er. Tenk så moro å kunne legge iPaden foran magen og få en idé om hvordan babyen din er i magen! Foreløpig er det ikke så spennende da. En bitteliten bønne som nesten ikke synes på avstand liksom. :P

Jeg syns ipregnancy er veldig grei. Den har en Utrolig oversiktelig kalender! Og så har jeg Pampers på IPad'en som Missteee nevner, morro!

Jeg har ikke bestemt meg helt enda, for hvilken jeg skal bruke! Så har lastet ned:

iPregnant (den brukte jeg sist)
Gravid Lite
Gravid app
Babyverden
Uke for uke
iPr
iPregnancy
Pregnancy

*kremt* 

Rugekasse skrev:
Jeg har ikke bestemt meg helt enda, for hvilken jeg skal bruke! Så har lastet ned:

iPregnant (den brukte jeg sist)
Gravid Lite
Gravid app
Babyverden
Uke for uke
iPr
iPregnancy
Pregnancy

*kremt* 

Hehe, ja der har du litt å velge i Sliter med å få en del av appene for mobilen min er så "gammel"Er babyverden sin bra? (får ikke lastet den inn, men har veldig lyst på den)

Hm.... Finnes det noen bra Android-apper?

Back
Topp