Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Spennende, må sjekke ut denneHelseoversikt!Anbefaler dere å prøve denne da den er Norsk, har mye gode artikler og ingen reklame
legger ved noen bilder.
Jordmødrene i Jordmordpodden anbefalte denne![]()
Jeg lasta ner og prøvde graviditet +, men er ikke fornøyd med terminberegninga..Jeg bruker preglife og graviditet +, liker de på forskjellig måter![]()

Oi når du sier det så ser jeg at den har regnet 3 dager mindre hos meg også! Kanskje jeg ikke var så fornøyd likevelJeg lasta ner og prøvde graviditet +, men er ikke fornøyd med terminberegninga..
Når jeg legger inn riktig termin legge appen til siste dag i mensturasjonen 3 dager senere enn hva jeg hadde, og dermed regner appen at jeg er 3 dager mindre på vei enn hva jeg er..
Går det ann å redigere sykluslengde eller noe her inne?
Når jeg legger inn i babyverden appen at siste mens er 31.12 og syklus på 29 dager får jeg termin 10.10 og 4+2 mens i graviditet + er jeg bare 3+6![]()

Godt det ikke bare var meg daHmm
Oi når du sier det så ser jeg at den har regnet 3 dager mindre hos meg også! Kanskje jeg ikke var så fornøyd likevel![]()

Nei jeg ser nå at det ikke blir rett uansett hva jeg skriver innGodt det ikke bare var meg da![]()

Nei jeg prøvde også flere forskjellige måter men alt ble feilNei jeg ser nå at det ikke blir rett uansett hva jeg skriver inn![]()

Hmm ja det eneste jeg egentlig liker med den appen er den 3D fremstillingen, men der kan man bare bla mellom ukene ser jeg, så da kan jeg jo bare gjøre det når jeg vil seNei jeg prøvde også flere forskjellige måter men alt ble feil![]()
Ja den var stiligHmm ja det eneste jeg egentlig liker med den appen er den 3D fremstillingen, men der kan man bare bla mellom ukene ser jeg, så da kan jeg jo bare gjøre det når jeg vil se