Gravid-apper

jsorheim

Betatt av forumet
Hvilke apper bruker dere? :)
Jeg har brukt forskjellige før, men når jeg ser på disse appene nå så viser de forskjellige termindatoer. Det er et sprik på 6-7 dager. :p

Hvilke apper bruker dere? :)
Jeg har brukt forskjellige før, men når jeg ser på disse appene nå så viser de forskjellige termindatoer. Det er et sprik på 6-7 dager. :p

Pass på at de alle bruker 40+3, som er norske standarden :) Du kan ofte fikse dette i innstillingene.

Jeg bruker preggers og preglife. Hadde 4stk først, men kuttet ut Babyverden sin (den ble for rotete og tungvint for meg dessverre), og helseoversikt (den er fin og anonym sånn sett, men jeg synes det var så mye info der, som jeg følte jeg ikke trengte. Har da gått gravid før :P )

Jeg har appene Preglife, Babyverden og Graviditet+

Jeg syns det er morsomt å følge med på utviklingen, selvom jeg har sett det før, men jeg husker ikke alt, når ting skjer og sånn. :p

Jeg har appene Preglife, Babyverden og Graviditet+

Jeg syns det er morsomt å følge med på utviklingen, selvom jeg har sett det før, men jeg husker ikke alt, når ting skjer og sånn. :p
Det ER gøy.
Jeg bare orker ikke lese på nytt om jod, folat, alt jeg ikke kan spise, trening etc, da jeg allerede har lest masse om det, og googler gjerne på nytt om jeg har glemt :P

Sniker
Anbefaler daddy up til fedrene :)

Jeg har både babyverden, Preglife og Helseoversikt. Men syns faktisk Libero sin er ok også. Elsker å sitte å lese så jeg kunne hatt hvertfall 10stk til :wacky:

Det ER gøy.
Jeg bare orker ikke lese på nytt om jod, folat, alt jeg ikke kan spise, trening etc, da jeg allerede har lest masse om det, og googler gjerne på nytt om jeg har glemt :p

Ja, nei, det gidder ikke jeg heller. :p
Men syns det er morsomt å se bilder av hvordan babyen ser ut og hvor i utviklingen den er. :)

Jeg har for mange :p

preglife, babyverden, preggers, helseoversikt og graviditet+ :)

Jeg har babyverden og ovia pregnancy. Sistnevnte app sammenligner spiren med frukt, bakevarer eller rare dyr hver uke, og det syns jeg er gøy :laughing002

Ja, nei, det gidder ikke jeg heller. :p
Men syns det er morsomt å se bilder av hvordan babyen ser ut og hvor i utviklingen den er. :)

Ja, absolutt ♥️♥️
Det var bare det jeg mente med at enkelte apper gir 'mer informasjon enn jeg gidder å lese'. Men elsker å se bilder av utviklingen og gjette på størrelsen. Litt avvik er det jo. Mine apper sier 5-7mm, mens babyen min ble målt til 2mm (6+4. Det tilsvarte 6+2, men.. ja. Jeg regner med det fort er lett å få litt feilmålinger. En halv mm har mye å si, og om man legger UL apparatet litt skrått i forhold til fosteret, så blir det vel plutselig mindre enn det er)

Ja, absolutt ♥️♥️
Det var bare det jeg mente med at enkelte apper gir 'mer informasjon enn jeg gidder å lese'. Men elsker å se bilder av utviklingen og gjette på størrelsen. Litt avvik er det jo. Mine apper sier 5-7mm, mens babyen min ble målt til 2mm (6+4. Det tilsvarte 6+2, men.. ja. Jeg regner med det fort er lett å få litt feilmålinger. En halv mm har mye å si, og om man legger UL apparatet litt skrått i forhold til fosteret, så blir det vel plutselig mindre enn det er)

Ja, det er jeg enig i. :)
Jeg er spent på hva de sier i dag i fht størrelse og hvor langt de tenker jeg er på vei. :joyful:

Ja, det er jeg enig i. :)
Jeg er spent på hva de sier i dag i fht størrelse og hvor langt de tenker jeg er på vei. :joyful:

Du må oppdatere! (I skravletråden eller nytt innlegg eller noe!) Lykke til!

Har Helseoversikt, Graviditet+ og Preggers. Er ikke veldig investert i noen av dem. Blir også litt forvirret da de ikke er enig i hvor stort forsteret er nå. Både Preggers og Graviditet+ mener 4-6 mm, mens Helseoversikt mener 1-3 mm og på bildene er det ikke likt i det hele tatt.

Utenom det, så liker jeg godt "real-size" funksjonen i Graviditet+, synes det er veldig underholdende, pluss at det beveger seg litt og da føles det plutselig veldig levende :p Føler ultralydbildene uke for uke er heeelt feil da.
Screenshot_20210213-095946_Pregnancy+.jpg

Er også veldig underholdt av Preggers lille animasjon som sammenligner med frukt. Veldig søtt! :Heartred
Screenshot_20210213-095959_Preggers.jpg

Har Helseoversikt, Graviditet+ og Preggers. Er ikke veldig investert i noen av dem. Blir også litt forvirret da de ikke er enig i hvor stort forsteret er nå. Både Preggers og Graviditet+ mener 4-6 mm, mens Helseoversikt mener 1-3 mm og på bildene er det ikke likt i det hele tatt.

Utenom det, så liker jeg godt "real-size" funksjonen i Graviditet+, synes det er veldig underholdende, pluss at det beveger seg litt og da føles det plutselig veldig levende :p Føler ultralydbildene uke for uke er heeelt feil da.
Vis vedlegget 348507

Er også veldig underholdt av Preggers lille animasjon som sammenligner med frukt. Veldig søtt! :Heartred
Vis vedlegget 348506

Jeg brukte Preglife mest sist, og syns den er ålreit. :) Syns også Preggers sin er veldig søt! :Heartred

Back
Topp