Gravid app

feb19

Blir kjent med forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Hvilken gravid app foretrekker dere? Jeg bruker hovedsakelig Preglife og babyverden.
 
Helseoversikt. Også har jeg blitt anbefalt av jordmor å laste ned "Mamma Mia". Den starter ikke før man er i uke 23, men følger deg de første mnd med baby også :)
 
Jeg har mange :p synes graviditet+ er veldig fin, for som babyverden så er det nytt hver dag. Og kan se baby i riktig skala og mål etter frukt. Hehe:)
Har også Libero, Preglife, Preggers og lastet nettopp ned Helseoversikt
 
Jg har litt for mange :p preggers, graviditet +, babyverden, Flo, Preglife og Helseoversikt. Men preggers og Preglife er nok favorittene. Men bruker Flo for å se på kalender både bak og frem i tid. For å se hvor langt på vei jeg er da og da. Og på graviditet+ er det gøy å se faktisk størrelse på baby:love7
 
Slettet nettopp Helseoversikt. Syns ikke den var serlig bra. Vil prøve noen av de andre dere anbefaler her :)
 
Jeg har Babyverden og Preglife som du nevner. Fornøyd med de! I tillegg har jeg en som heter Glow Nurture, som egentlig er ganske dårlig med mindre man kjøper fullversjonen. Men den har et artig forum da, litt som Babyverden. Mesteparten av brukerne der er fra USA og Storbritannia, så jeg synes det er gøy å titte innom en gang i blant :happy:
 
Bruker først og fremst Helseoversikt og Preglife. Har Babyverden også, den ble mer brukt i det første svangerskapet (de daglige oppdateringene).
 
Jeg bruker Flo, som i utgangspunktet er en mens tracker. Der får man oppdatert info daglig, for de som syns det er gøy å lese litt hver dag, ikke bare en gang i uka
 
Back
Topp