Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Helseoversikt. Også har jeg blitt anbefalt av jordmor å laste ned "Mamma Mia". Den starter ikke før man er i uke 23, men følger deg de første mnd med baby også
Jeg har mange synes graviditet+ er veldig fin, for som babyverden så er det nytt hver dag. Og kan se baby i riktig skala og mål etter frukt. Hehe
Har også Libero, Preglife, Preggers og lastet nettopp ned Helseoversikt
Jg har litt for mange preggers, graviditet +, babyverden, Flo, Preglife og Helseoversikt. Men preggers og Preglife er nok favorittene. Men bruker Flo for å se på kalender både bak og frem i tid. For å se hvor langt på vei jeg er da og da. Og på graviditet+ er det gøy å se faktisk størrelse på baby
Jeg har Babyverden og Preglife som du nevner. Fornøyd med de! I tillegg har jeg en som heter Glow Nurture, som egentlig er ganske dårlig med mindre man kjøper fullversjonen. Men den har et artig forum da, litt som Babyverden. Mesteparten av brukerne der er fra USA og Storbritannia, så jeg synes det er gøy å titte innom en gang i blant
Jeg bruker Flo, som i utgangspunktet er en mens tracker. Der får man oppdatert info daglig, for de som syns det er gøy å lese litt hver dag, ikke bare en gang i uka