Hvilken gravid app bruker dere? Jeg har to forskjellige og de viser forskjellig i forhold til hvor langt jeg er på vei 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når har du ultralyd ?Skulle akkurat til å spørre om det samme! Jeg har Helseoversikt, Libero, babyverden og Menskalender: periode kalender (siste fra prøveperioden). De to første viser samme, de to siste viser også samme men annen lengdeEr ikke veldig stor forskjell her, men regner med at ultralyd vil kunne korrigere og spisse seg inn mot to av dem
Skal definitivt laste den nedSniker inne daddy up, den er morsom og forteller fedrene om våre plager på en gøy måte
Mannen elsket den i forrige svangerskap, enkle beskjeder som at dama er nå kvalm, hold klar bane til toalettetSkal definitivt laste den ned![]()
Om en ukeNår har du ultralyd ?![]()
Anbefaler daddy up til fedrene, mye mindre klinisk, men fortsatt mye lurtHelseoversikt og preglife. I tillegg har jeg slått mens-appen over i graviditetsmodus, så er innom Flow også. Opplever Helseoversikt som den mest seriøse, og de to andre er mer for hygge. Mannen har også Helseoversikt så han kan følge med![]()
Hva er den norske beregningen?Sniker litt , og legger til at i de fleste apper kan du justere svangerskapslengden selv, så den blir rett mtp den norske beregningen.