Gravid app

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Hvilken gravid app bruker dere? Jeg har to forskjellige og de viser forskjellig i forhold til hvor langt jeg er på vei :hilarious:

Skulle akkurat til å spørre om det samme! Jeg har Helseoversikt, Libero, babyverden og Menskalender: periode kalender (siste fra prøveperioden). De to første viser samme, de to siste viser også samme men annen lengde:) Er ikke veldig stor forskjell her, men regner med at ultralyd vil kunne korrigere og spisse seg inn mot to av dem

Skulle akkurat til å spørre om det samme! Jeg har Helseoversikt, Libero, babyverden og Menskalender: periode kalender (siste fra prøveperioden). De to første viser samme, de to siste viser også samme men annen lengde:) Er ikke veldig stor forskjell her, men regner med at ultralyd vil kunne korrigere og spisse seg inn mot to av dem
Når har du ultralyd ? :happy:

Man regner visst graviditetslengden i Norge til 40+3, mens i mange andre land regnes lengden til 40 uker akkurat. Derfor varierer det noe fra app til app. For meg er det derfor babyverden som stemmer lengdemessig med jordmors beregning. Nå er eggløsning for meg en dag senere enn menstermin skulle tilsi, og det bekreftet UL, så fortsatt en dag avvik mellom hva min termin offisielt er og det jeg selv har beregnet. De justerer likevel ikke termin på helsekortet før OUL.

Sniker inne daddy up, den er morsom og forteller fedrene om våre plager på en gøy måte

Bruker Preglife, Helseoversikt og Preggers! Preggers elsker jeg, der kan du se barnet i 3D og se den virkelige størrelsen, så du kan legge mobilen på magen å se hvor stor baby er i magen! ❤️

Sniker litt , og legger til at i de fleste apper kan du justere svangerskapslengden selv, så den blir rett mtp den norske beregningen.

Har helseoversikt, babyverden og preglife.
Jordmor som ba meg laste ned helseoversikt, da det er den som er "riktig" i forhold til helsenorge etc.

Helseoversikt og preglife. I tillegg har jeg slått mens-appen over i graviditetsmodus, så er innom Flow også. Opplever Helseoversikt som den mest seriøse, og de to andre er mer for hygge. Mannen har også Helseoversikt så han kan følge med :)

Helseoversikt og preglife. I tillegg har jeg slått mens-appen over i graviditetsmodus, så er innom Flow også. Opplever Helseoversikt som den mest seriøse, og de to andre er mer for hygge. Mannen har også Helseoversikt så han kan følge med :)
Anbefaler daddy up til fedrene, mye mindre klinisk, men fortsatt mye lurt ;)

• Liker
Reactions: S92
Jeg har Helseoversikt, babyverden, graviditet+ og preglife, men som andre har nevnt så forholder jeg meg mest til Helseoversikt da jordmor sa det var den mest riktige. Jeg har bare flere fordi jeg er tørst på informasjon om graviditet, haha

• Liker
Reactions: S92
Back
Topp