Gravid-app

sola90

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne 20 18
Hvilken app bruker dere? Brukte babyverden sin sist, og tenkte å bruke den nå også. Men den funker jo ikke! :arghh:

Prøv å avinstallere og installere på nytt :) hatt mye problemer. Men plutselig var det i orden igjen for meg :)
Ellers bruker jeg fertilityfriend og preglife :)

Jeg bruker PregLife, Nurture (Glow sin gravid-app, brukte Glow til PP), og Ovia Pregnant. Jeg prøver liksom å finne en jeg liker best, jeg er glad i Nurture, for der får du en liten figur av babyen.

Prøv å avinstallere og installere på nytt :) hatt mye problemer. Men plutselig var det i orden igjen for meg :)
Ellers bruker jeg fertilityfriend og preglife :)
Har avinstallert og installert flere ganger, funker ikke :( Lasta ned preglife nå, så får prøve den litt :)

Jeg bruker Preglife og har tidligere brukt babyverden sin. Nå finnes visst ikke brukeren min lenger og når jeg prøver å lage ny får jeg ikke gjort det fordi jeg allerede er registrert. Samme med forum appen. Skikkelig irriterende!

Bruker bare babyverden.. men driver å sletter den fra tlf hele tiden [emoji85] syns dagene går så sakte når jeg titter innom der hundre ganger om dagen. Hehe

Back
Topp