Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Preglife og Gravid&Barn, sistnevnte er BV sin preggo-app jeg stiller inn på siste mens og setter sykluslengde på det jeg vet at jeg hadde denne runden da vi traff (testet etter EL så vet nøyaktig) da får jeg lik termin og samme uke+dag på begge to. Forrige gang hadde jeg et par andre også, en amerikansk og en engelsk, men de var ikke like bra
Testa ikke etter el, så vet ikke helt sykluslengsen. Men de regner forskjellig?
Har også gravid&barn, men bruker ikke den like mye.
Preglife og Gravid & barn. Har lastet ned Ovia Pregnancy også, syns den var veldig kjekk med at den viser antall uker man er på vei på hvilken dato! Kan se på en dato i august hvor langt man er på vei feks, så slipper man å regne selv[emoji28]
Det kan du i Preglife også, i kalenderen
Jeg kunne ikke finne weemail. Er det riktig navn på appen?Jeg har også Preglife og liker brukergrensesnittet på den
Lastet også ned weemail, en søt app med daglige hilsner fra frøet [emoji173]️
Jeg kunne ikke finne weemail. Er det riktig navn på appen?
Jeg finner den ikke jeg [emoji45]Åh, jeg skrev det feil, det er i to ord; wee mail, my bad
Jeg finner den ikke jeg [emoji45]
[emoji24] Android har jeg [emoji24]Har du eple eller android? Kanskje den kun er i apple store?
[emoji24] Android har jeg [emoji24]
Kan ikke du poste hva spirelire sa i dag da [emoji22][emoji23]
Hihi [emoji1] lille luring [emoji7] post gjerne i morgen også!Åh, det var synd da...
I dag var det en veldig søt en faktisk [emoji173]️
Hihi [emoji1] lille luring [emoji7] post gjerne i morgen også!
Takk [emoji7] natta!Det skal jeg sikkert få til