Gravid-app

Urflisa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Febbisbebbis'18
Hvilken app bruker dere?
Jeg bruker Preglife, brukte den mest forrige svangerskap også :) har lasta ned fire apper, og alle sier ulik termin [emoji849]

Preglife og Gravid&Barn, sistnevnte er BV sin preggo-app :) jeg stiller inn på siste mens og setter sykluslengde på det jeg vet at jeg hadde denne runden da vi traff (testet etter EL så vet nøyaktig) :) da får jeg lik termin og samme uke+dag på begge to. Forrige gang hadde jeg et par andre også, en amerikansk og en engelsk, men de var ikke like bra :)

Preglife og Gravid&Barn, sistnevnte er BV sin preggo-app :) jeg stiller inn på siste mens og setter sykluslengde på det jeg vet at jeg hadde denne runden da vi traff (testet etter EL så vet nøyaktig) :) da får jeg lik termin og samme uke+dag på begge to. Forrige gang hadde jeg et par andre også, en amerikansk og en engelsk, men de var ikke like bra :)

Testa ikke etter el, så vet ikke helt sykluslengsen. Men de regner forskjellig?
Har også gravid&barn, men bruker ikke den like mye.

Testa ikke etter el, så vet ikke helt sykluslengsen. Men de regner forskjellig?
Har også gravid&barn, men bruker ikke den like mye.

Forrige gang stilte jeg inn etter termin fra tidlig ul og fikk én dag avvik fra Preglife og Gravid&Baby... men du kn i hvert fall stille inn antall dager på Preglife vet jeg?

Jeg har også Preglife og liker brukergrensesnittet på den :)
Lastet også ned weemail, en søt app med daglige hilsner fra frøet ❤️

Preglife og Gravid & barn. Har lastet ned Ovia Pregnancy også, syns den var veldig kjekk med at den viser antall uker man er på vei på hvilken dato! Kan se på en dato i august hvor langt man er på vei feks, så slipper man å regne selv[emoji28]

Preglife og Gravid & barn. Har lastet ned Ovia Pregnancy også, syns den var veldig kjekk med at den viser antall uker man er på vei på hvilken dato! Kan se på en dato i august hvor langt man er på vei feks, så slipper man å regne selv[emoji28]

Det kan du i Preglife også, i kalenderen ;)

Last edited:
[emoji24] Android har jeg [emoji24]
Kan ikke du poste hva spirelire sa i dag da [emoji22][emoji23]

Åh, det var synd da...
I dag var det en veldig søt en faktisk ❤️

IMG_1668.jpg

Back
Topp