MammaMia87
Betatt av forumet
Hvem app bruker du for å følge svangerskapet ditt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyverden og gravid og baby
Men noe som irriterer meg er at ifølge babyverden er jeg 5+0 i dag mens i følge gravid og baby er jeg 4+6 ...
Liten filleting! Men d irriterer !
Noen som vet hvorfor?
Prøv å oppdater gravid og barn appen
Har prøvd mn er fortsatt en dag i forskjell "/
Er det bare jeg som har det ?
Eg har lasta den ned no, men får ikkje til å registrere som gravid... Har registrert meg som prøver før, no får eg berre beskjed om at eg allerede er registrert som prøver når eg skal registrere svangerskapet... Hjelp?Babyverden
Eg har lasta den ned no, men får ikkje til å registrere som gravid... Har registrert meg som prøver før, no får eg berre beskjed om at eg allerede er registrert som prøver når eg skal registrere svangerskapet... Hjelp?
Merkelig opplegg då... Det må jo vere ganske naturlig at ein del går frå status "prøver" til status "gravid". Fins sikkert eit lurt triks eg berre ikkje klarar å finne...Samme har jeg også.
Eg fekk det til! Gjorde det på pc-en. Men rart om det ikkje skal vere mulig via appen!Samme har jeg også.
Eg fekk det til! Gjorde det på pc-en. Men rart om det ikkje skal vere mulig via appen!
Jeg har å forskjell.Har prøvd mn er fortsatt en dag i forskjell "/
Er det bare jeg som har det ?