Gravid app?

Pinkypie

Glad i forumet
hvilken bruker dere? :) har sett at pampers har en men finner den ikke :p
har selv babyverden sin, artig å lese hver dag:) men vil prøve flere :p

Denne gangen har jeg kun BV, sist hadde jeg 7 stk eller noe :P

På ipaden har jeg pampers sin. Liker den veldig godt ift at den viser hvordan fosteret ser ut, og viser ca hvor stort det er.. men den har ikke særlig mye skrift da..
Så på mobilen bruker jeg bv sin, og den som heter gravid app. Den viser prosentene av graviditeten (og hjelper meg veldig ift motivasjon på å prøve å holde nervene under kontroll/ og å se fremmgang :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

På ipaden har jeg pampers sin. Liker den veldig godt ift at den viser hvordan fosteret ser ut, og viser ca hvor stort det er.. men den har ikke særlig mye skrift da..
Så på mobilen bruker jeg bv sin, og den som heter gravid app. Den viser prosentene av graviditeten (og hjelper meg veldig ift motivasjon på å prøve å holde nervene under kontroll/ og å se fremmgang :-)

heter den bare pampers? eller er det noe ord foran/bak? synes den så litt artig ut mrd at man kan se hvordan fosteret er:)

jaaa:) men den var bare til ipad :/
Ah, det var dårlig da! Jeg har den jo på ipaden... Så tenkte ikke over det... Prøvde å søke på mobilen nå (android) men fannt den ikke der nei.. Hmm.. Kanskje sende mail til pampers og høre om dh kan lage den for android også :-)

Jeg har den på telefonen jeg... Så den bør ligge i app store..

Harfu iphone da eller?:-P fannt den ikke på android jeg heller, men har den på ipaden

Jeg har den på iPhone, rart om de ikke kan lage den til android også?

Harfu iphone da eller?:-P fannt den ikke på android jeg heller, men har den på ipaden

Har iPhone ja.. Bare søkte på pampers i app store og da var det den første som dukka opp :) Den er vel uansett helt lik på iPaden. Moro å lese hver uke uansett :)

Back
Topp