gravid App?

verteline

Elsker forumet
noen andre som har lasta ned gravid app? :P syns det er såå koselig å få føgt litt med.. nå står det på min app at 21,4% av svangerskapet er gjennomført! fantastisk! :)

svangerskaps app eller gravid app heter den.. :) står svangerskaps app på selve ikonet åsså står det gravid app under liksom..

Jeg lasta ned svangerskapsapp nå og da fikk jeg plutselig termin to dager før enn her på babyverden. Merkelig. Er det ikke norsk app tro?? Hva med deg Verteline?

Jeg skreiv inn når siste mens var. det er vel det samme som jeg gjorde her inne

Jeg fikk heller ikke rett på den appen, har i grunnen fått fire forskjellige terminer nå - alt ettersom hvor jeg trykker inn informasjon.. men ellers var appen finfin =)

Her er et bilde av det jeg fikk opp på appen, men det er et eller annet som ikke stemmer. Det står at det er 226 dager igjen til termin, det er jo greit det, det står jo det på tickeren min også. men da er jeg ikke i uke 8, da er jeg i uke 7,5? App´n er svensk, kan det være at de har en annen tellemåte eller noe?

Her er et bilde av det jeg fikk opp på appen, men det er et eller annet som ikke stemmer. Det står at det er 226 dager igjen til termin, det er jo greit det, det står jo det på tickeren min også. men da er jeg ikke i uke 8, da er jeg i uke 7,5? App´n er svensk, kan det være at de har en annen tellemåte eller noe?

Nei det stemmer faktisk.. Du har fullført 7 uker av svangerskapet, derfor er du i åttende uke når du er 7+5.. :)

Jeg har Babyverden sin, og den som heter iPregnancy. Den er også fin, den har 3D ul bilder fra hver uke (men den er ikke gratis)

Back
Topp