Gravid/Ammepute?

Esereht♡

Gift med forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Oktoberlykke 2019
Har fundert litt på om jeg skal investere i en slik en... Siden jeg er førstegangs så har jeg ikke peiling på om dette er noe man trenger, har skjønt det er litt etter smak og behag.
Men jeg tenker i første omgang å bruke den til å sove om natten og som støtter mage, rygg og bekken.

Har dere noe forslag på hva jeg skal kjøpe, har du en favoritt? Innspill og forslag ønskes:)

Her er noen jeg har sett på/vurdert:
doomoo-pute-stor-gra.jpg
ratt-start-ammepute-medaljong-svart-hvit.jpg
23013d0b1d40f2f0ed731b5b27645600-image.jpeg
56611_11853.jpg

Beklager litt store bilder, men ble klipp og lim, så fikk ikke til å endre str :P

Jeg hadde ikke ammepute med jenta, og endte opp med å bruke sofapute til å støtte opp pga at det ble så tungt å bare holde hun i armen. Denne gangen har jeg skaffet meg en ammepute. Føler det er mye bedre og behagelige enn sofaputer. Får til å slappe av bedre tenker jeg siden den er så godt formet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har ammepute. Reddet meg etter ks! Både god å bruke under amming og til å sitte på! Jeg har en lignene som bilde nr til 2 fra venstre. Jeg brukte noen sofaputer da jeg er litt høy og hadde behov for å få lillemor høyt opp over magen så det ikke skulle være vondt. Koster ikke mye og kan brukes til så mye. :)

Brukte den også mye da hun skulle lære seg å sitte. Da satt hun på gulvet med den rundt seg. Var genialt. Hun satt oppe veldig tidlig og koste seg med ammeputen. Derfor ville jeg gått for den type (nr 2 fra venstre) for er så mye man kan bruke den til. Også fin til å ha mellom bena ved bekkenplager. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har slik som på siste bilde. Mye bedre enn vanlige puter som trykkes flate

Jeg har veldig lyst på den som er nr 1 på bildet, har hørt den er bra, er bare usikker på størrelsen.

Jeg hadde/har amme pute sist,men hun sovnet til ammingen å våknet når jeg tok bort puta.Så endte opp med ei barnedyne som støtte,og bare rullet den ut så hun fortsatte luren på den:-)

JEg ble drit le av ammeputa mi sist, den var altfor slapp og kjip. Skal jeg ha ammepute denne gangen skal den være fast og fin, det er ihvertfall sikkert :p
Vurderer en slik som dette, så kan jeg bruke den til litt av hvert :p
http://lilleprinsen.no/Ammepute-BUDDY

Jeg kjøpte ikke sist, brukte sofaputene. I starten var det helt greit, men skulle nok hatt en når han var litt større. Man vet kanskje ikke helt hva man vil ha uten å ha prøvd. Jeg synes det var fint å prøve forskjellige på fødeavdelinga og gjøre meg opp en mening ved bruk... Jeg likte de faste best. Likte ikke de med masse kuler inni. De var slappe og sklei unna der jeg trengte støtte. Kan jo være fordi de var gamle, men, greit at de tåler litt da...

Jeg har kjøpt en doomoo ammepute, da jeg synes de fra kid f.eks. ble litt puslete og bløt. Uten å ha brukt den enda så oppleves doomoo som stor og fast, så håper det var en grei investering.

Har lest litt frem og tilbake de siste dagene og kommet frem til merke doomoo skal være ganske bra! Spørs om det blir investert i en slik når lønna tikker inn neste mnd:P

Jeg kunne tenkt meg ei ammepute, men lurer på om vi heller skal innvestere i en ammestol. Har sett på flere og forelsket meg helt!

Jeg har klart meg helt fint uten ammepute, så har ingen erfaringer å dele. Har aldri savnet ammepute og kommer ikke til å bruke penger på det denne gangen heller.

Eg er litt usikker på om eg kommer til å bruke ammepute, så har ikkje investert noe i det. Men slo til da ei på salgstråden på FB skulle gi vekk si. Kjekt å ha, så kan eg se om eg trenger den eller ikkje:)

Mamma kjøpte en billig ammepute til meg sist som jeg har enda. Den er fast og fin :)

Jeg har kjøpt en ammepute. En ekstra stor en, noen kaller det også tvilling pute. Du kan sitte med den bak ryggen (godt hvis man har vondt i ryggen, babyen kan sitte i den, og den er god å sove med om natten når man er gravid (støtte for bekken osv). Er veldig fornøyd med den. Syntes str virker veldig bra og kan brukes til mye.
Likner veldig på den puten det er linket til over her, BUDDY.

Da gikk jeg til innkjøp av en stor doomoo pute:D håper den er like god som den ser ut!

Back
Topp