Gravid/amme klær

Jeg likte boob sine ammesingletter sist, så skal kjøpe meg et par av disse denne gangen også. Kjøper på nett.

Har aldri gått gravid på sommeren da, så spent på hvordan det blir. Følger tråden her for gode tips :joyful:

Mange snakker om å gå i kjoler, men jeg føler meg som en svett tømmerstokk, og jeg har ikke noe behov for at ting skal klaske sammen hud mot hud mer enn nødvendig:hilarious:
 
Jeg handler på nett. Mest på Zalando. Jeg kommer til å bruke mest kjoler. Sånne løse i viskose ☺️ også bruker jeg sånne sykkelshorts under. Har kjøpt kjoler som kan brukes etter graviditeten, med strikk/knyting :)
 
Jeg har handlet litt på Zalando, litt på Lindex og litt på HM. Jeg har heller ikke vært gravid på sommeren, så lurer også på hva som er lurt. Sist gang, på vinteren, så bodde jeg i tights og mannens ulltrøyer på slutten. Men det blir nok neppe slik nå :hilarious:

Så langt har jeg kjøpt et par plagg av hver type (t-skjorter, langermede trøyer, shorts, kjoler) + en genser og ett skjørt. I tillegg har jeg et par store cardigans som jeg synes er veldig praktisk når magen stikker ut. Men jeg merker allerede at jeg i hvert fall trenger flere t-skjorter da jeg ikke rekker å vaske i tide til at det går rundt. Magen er også allerede så stor at ingen av mine vanlige klær passer, med unntak av et par vide skjorter.
 
Jeg bruker mye av disse nå som jeg ikke ammer. De er lange og i mange fine sommerfarger. Kjøper i str S, selv om jeg normalt er en M, da de fremhever magen fint. Jeg har relativt stor mage som 3.gangs.


Jeg handler på nett. Mest på Zalando. Jeg kommer til å bruke mest kjoler. Sånne løse i viskose ☺️ også bruker jeg sånne sykkelshorts under. Har kjøpt kjoler som kan brukes etter graviditeten, med strikk/knyting :)

Har du noen eksempel? Jeg er kort (165), så med lang kjole ser jeg kjempeliten ut.. men med kort kjole vises vel de sykkelshortsene? Hadde sikkert vært deilig med kjole, men får klaus av lår som rører hverandre så må evt ha en løsning på det :hilarious:

Foreløpig lever jeg i min knebukse fra cubus på godværsdager.
 
Jeg bruker mye av disse nå som jeg ikke ammer. De er lange og i mange fine sommerfarger. Kjøper i str S, selv om jeg normalt er en M, da de fremhever magen fint. Jeg har relativt stor mage som 3.gangs.




Har du noen eksempel? Jeg er kort (165), så med lang kjole ser jeg kjempeliten ut.. men med kort kjole vises vel de sykkelshortsene? Hadde sikkert vært deilig med kjole, men får klaus av lår som rører hverandre så må evt ha en løsning på det :hilarious:

Foreløpig lever jeg i min knebukse fra cubus på godværsdager.
Jeg har blant annet kjøpt denne kjolen. Jeg er 175 cm og rekker meg rett nedenfor knærne. Enkel kjole som kan dresses opp og ned ☺️

https://www.zalando.no/vero-moda-maternity-vmmvica-dress-kjole-black-ve129f011-q11.html

Jeg liker ca knelengde på kjolene, for da synes ikke sykkelshortsen under, og den blir heller ikke for kort når magen vokser mer.

Jeg må ha sykkelshorts under så ikke leggene gnisser og blir såre. Jeg har denne sykleshorten i bomull fra HM foreløpig. Det er ikke gravidshorts, men relativt god stretch. Finnes mange slike for gravide også da :)
EEC0C9AA-716F-4B95-87D5-6638D1F43AF2.png
 
Jeg likte boob sine ammesingletter sist, så skal kjøpe meg et par av disse denne gangen også. Kjøper på nett.

Har aldri gått gravid på sommeren da, så spent på hvordan det blir. Følger tråden her for gode tips :joyful:

Mange snakker om å gå i kjoler, men jeg føler meg som en svett tømmerstokk, og jeg har ikke noe behov for at ting skal klaske sammen hud mot hud mer enn nødvendig:hilarious:
Haha enig! Hater hud mot hud :bag: :hilarious: Kjøpte sykkelshorts fra boob, så disse kommer jeg nok til å bo i i sommer:joyful:
 
Er selv glad i Boob. Kan være litt dyrt men det er god kvalitet. T-skjortene har jeg nok 3 eller 4 av :joyful: Men redder liv når man er ute/offentlig sted!
 
Var innom H&M butikken i forrige uke, de hadde mye fine klær der og de var faktisk på tilbud. Så jeg ble 800kr blakkere da jeg fann ut av det :playful: :laughing002
 
Back
Topp