Gravid allerede?

Guttemamma94

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg tok ut hormonspiralen etter å ha hatt den i ca. 11 mnd for å prøve å få en til.
Blødde da litt i ca. 6 dager etter og har hatt jevnlig samleie etter dette.
Jeg hadde mensen med spiralen i begynnelsen av august, men har ikke fått mensen nå når jeg skulle.
Kan jeg være gravid allerede?
Noen som har noen erfaringer med det?
Når fikk dere mensen tilbake etter uttak av spiral?

Det sies at mensen kan uteblir ved uttak av hormonspiral. Kjenner i hvertfall et par som ikke fikk det på noen måneder.
Jeg selv brukte kobberspiral og der kommer mensen regelmessig etter fjerning av den.
Fortsatt er alt mulig:) du kan jo være gravid. Vent litt til eller ta en test ;)

Jeg rakk ikke å få mensen igjen før jeg ble gravid, så det er så absolutt mulig :-) Ta en test du :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Glemte helt å skrive at jeg tok test i begynnelsen av uken og den var negativ. Og at jeg har veldig stramminger og mens murring. Så enten er mens på vei eller så er det en spire allerede :) Kommer ikke tante rød i helga så tar jeg en test til :)

Glemte helt å skrive at jeg tok test i begynnelsen av uken og den var negativ. Og at jeg har veldig stramminger og mens murring. Så enten er mens på vei eller så er det en spire allerede :) Kommer ikke tante rød i helga så tar jeg en test til :)
Lycka till :-) får hoppas det e spira.

Jeg fjerna min desember 2009 og hadde positiv test februar 2010. Hadde mensen som vanlig i januar. Hadde spiralen i 4 år.

Eg rakk aldri bli ferdig med mensen de 7 mnd eg hadde den. Blødde, blødde og blødde. Tok den ut og blei gravid med en gang. Så kan være fullt mulig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp