Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så bra å høre det var bra. Har hørt at når man blir 40 er det veldig vanskelig.Hei
Ble gravid ved akkurat fylte 40, første endte i MA. Ble gravid fire måneder senere igjen, og er nå 25+2, så bare å ha trua! Vet det er vanskeligere når man har fylt 40, men jeg har flere venninner som har passert og fått barn
Håper du blir gravid snart. Det er kjedelig å ikke bli det når man har blitt det relativt lett før. Lykke tilJeg har blitt relativt lett gravid med de andre barna våre, nå begynte vi å prøve når jeg var 39.5 år, enda ikke blitt gravid ti måneder senere. Vet ikke om det er alderen?
Lykke til håper du blir gravid snart da. Kjedelig når man mister.Jeg har vært gravid 3 ganger det siste året, men mistet mellom uke 8 - 12 hver gang. Fortsetter å prøve og håper at det er et godt egg neste gang Fikk friske barn til termin da jeg var 38 og 39, så føler det å bikke 40 gjorde noe med eggene. Er 41 i år.
Har hørt man bør sjekke ut verdier på AMH. Det er ikke alltid man kan se dette på ultralyd har jeg hørt.40 år her også. Prøver på en atpåskatt Gravid i juli, mistet i MA 6+2 i september. Gravid i oktober, mistet i MA 8+2 i desember. Har 6 sprell levende barna fra før, blir lett gravid, så veldig leit at det nå ser ut til å være vanskeligere å beholde. Men, nullstiller oss og prøver på nytt, mange på 40 som har klart det før oss. Det jeg funderer på denne prøverunden, er om jeg skulle sjekka pogesteron nivå osv. Føler tiden renner fra oss når det ender i MA.
Vet du om du faktisk slipper et egg hver syklus siden du har en eggleder?Jeg ble gravid med vår minste når jeg var 39 år og 7 mnd(ble gravid Juni 2022 og ble 40 November 2022). Han ble født mars 2023. Ble gravid igjen i år Mai 2024 da var jeg 40 år 6 mnd. men vis mista i Juni uke 8. har prøvd aktivt siden. Fylte 41 år nå i november. Har også en eggleder og høy BMI så tenker det gjør det ekstra vanskelig.
Det gjør jeg nok, får eggløsning smerter hver mnd og masse eggløsnings slim. Høyre slutter ikke å slippe selv om den mangler eggleder. Grunnen til at jeg ikke blir så lett gravid nå tror jeg er mye pga min BMI. Så er på super slankere nå. Var ikke så lett å starte rett før Desember mndVet du om du faktisk slipper et egg hver syklus siden du har en eggleder?
Jeg ble gravid mnd jeg fylte 40, og sitter nå med en liten skatt på 6 uker Ble gravid noen måneder før igår,men det endte i SA.Er det noen her som har blitt gravide når de ble 40 år? Det sies at det er litt vanskeligere å bli gravid i denne alderen? Bare lurer litt er 40 år selv