Gravid 4+6

icsihåp

Forelsket i forumet
etter fryseforsøk i styrt syklus.. Har spottet i noen dager, men nå er det mer rødlig farge. Ingen smerter!
Er det noen her som har opplevd dette?
Tar både lutinus og progynova! Har hatt god stigning på hcg i løpet av forrige uke. Ny prøve i morgen!

Er så redd!!

Svarte deg i den andre tråden din om farget Lutinus for noen dager siden. Om en ukes tid kan du ta ul, det gjorde jeg privat, og det var betryggende å se det lille hjertet slå ivrig tross blødninger!

Krysser fingre for at det går bra! Jeg fikk beskjed om å ta det med ro, ikke løfte og stresse. Blødninger er veldig skummelt, men det er flere av oss her inne som har opplevd det og som det går bra med fortsatt!

På Ullevål sa de at spotting og blødninger er vanlig etter frys. Ikke slutt på Lutinus og Progynova ihvertfall!

Jeg har hatt småblødninger fra og til fra jeg var 5+6 og jeg har det enda (10+0 idag).

Alt står bra til. Hatt flere UL for å berolige meg.

Svarte deg i den andre tråden din om farget Lutinus for noen dager siden. Om en ukes tid kan du ta ul, det gjorde jeg privat, og det var betryggende å se det lille hjertet slå ivrig tross blødninger!

Krysser fingre for at det går bra! Jeg fikk beskjed om å ta det med ro, ikke løfte og stresse. Blødninger er veldig skummelt, men det er flere av oss her inne som har opplevd det og som det går bra med fortsatt!

På Ullevål sa de at spotting og blødninger er vanlig etter frys. Ikke slutt på Lutinus og Progynova ihvertfall!

Takk ❤️

Jeg har hatt småblødninger fra og til fra jeg var 5+6 og jeg har det enda (10+0 idag).

Alt står bra til. Hatt flere UL for å berolige meg.

Takk ❤️

bare for å komme med noen beroligende ord. når en blir gravid så blir slimhinnene også veldig skjøre.Blødning kan nettopp bety at det er en rift i en av disse slimhinnene. om HCG stigningen fremdeles er på neste prøve så anbefaler jeg deg til å slappe helt av, puste godt ut. og heller telle ned dagene til ultralyd undersøkelsen... (går ut i fra at du skal på tidlig ultralyd) ;-) klem fra meg <3

(p.s med M så blødde jeg både friskt og gammelt blod i 12 uker, men altså han er no virkelig i live og 5 år) ;-)

Tusen takk for oppløftende ord, Turteldue! :) ❤️

Fikk time hos fastlegen i dag.. Hun ble like stresset som meg med tanke på påskeferien og stengt. Hun tok en telefon til en gynekolog i byen, og jammen fikk jeg hastetime med en gang! Heseblesende og rimelig fortvilet i blikket dukket jeg opp der... Jeg forklarte situasjonen min om blødningene og at dette var ivf. Da sier han (les gynekologen) at han hadde jobbet med nettopp ivf i mange år tidligere).. Flott, tenkte jeg! Han presiserte at det var veldig tidlig (5+0 i dag) og regnet ikke med å se særlig mye... Jeg lå i gyn.stolen, bena mine skalv og jeg var så nervøs... Helt til han sier: "å, se der ja..." Vi så tydelig en slags hinne/sekk trygt plassert i livmora mi. Ingen hjertelyd foreløpig, men han beroliget meg med at det var i skjønneste orden og jeg nå kunne senke skuldrene frem til TUL. :)

God påske sier jeg! :) ❤️❤️❤️

Så godt å høre :)

God påske :)

Back
Topp