'gravid 2-3' når man er 6+0 uker?

We are light

Blir kjent med forumet
I dag er jeg 6 uker på vei. Tok en CB test med ukeindikator fordi jeg har følt at symptomene har dabbet av så voldsomt, og på den står det altså '2-3' (siden det er uker siden unfangelse vil det jo da si 4-5 uker). Hvor nøyaktig er disse testene? Betyr dette at noe er feil? Vet man kan produsere hcg sent, men jeg fikk positiv billigtest 11 dpo, så veldig sen produksjon har jeg vel ikke i dette svangerskapet. Da jeg ble gravid med min datter testet jeg ikke positivt i det heletatt før 1-2 uker etter ikm.. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette. Desduten angrer jeg på at jeg ikke kjøpte 2 tester! *sukk*

***Redigert
Haha, jeg er litt stresset for tiden. Men når jeg tenker meg om så stemmer jo testen. Jeg har ganske lang syklus, og dette gir litt annerledes utslag på ukeberegning. CB testen viser jo uker siden unnfangelse, som gjerne er rett før ikm, og jeg hadde ikm for 2 uker siden Så da stemmer det, og NÅ skal jeg slappe av og slutte å mase

Last edited:
Man skal ikke stole blindt på disse testene :) Alle produserer hcg ulikt og er du bekymret så bør du heller få deg en legetime og måle hcg der eller få en ul :)

Back
Topp