Førstegangs
Glad i forumet
Jeg er så ambivalent i forhold til å bli gravid igjen. I det enes øyeblikket ønsker jeg ett barn til, mens i det neste holder det med han vi har nå. Samtidig er hef så redd for å ikke kunne bli gravid igjen, at det bare var flaks første gangen. Jeg fikk heller ikke tjent opp spesielt mye foreldrepenger sist da jeg er student og jobber litt nå og da. Dette ønsker ikke samboer en gang til da jeg fortsatt er student. Ferdig i mai da, men har ingen jobb som venter, bare den usikre jobben jeg har nå. Vi har heller ikke sex spesielt ofte heller, så oddsen for å bli gravid er veldig liten, i tillegg til at jeg ikke har el når vi har det heller. Det kan fort gå et par måneder mellom hver gang
Selv om jeg vet at jeg ikke har el når vi har sex, så har jeg fortsatt et lite ønske om at mensen skal utebli, samtidig som jeg ønsker å ha en fast jobb før en ny graviditet. Vi begynner begge å bli ganske voksne også, så jeg blir stressa i forhold til det. Jeg var hos en gynekolog for to år siden som sa jeg ikke burde vente for lenge pga muskelknuter, så jeg tenker en del på det også. Jaja, litt bekymringer skal en vel ha... :/