Gravid…

T-40544750

Andre møte med forumet
Hei, melder meg inn her.
gravid 7+2 idag, sliter ekstremt med kvalme og oppkast, holder ikke på noen ting. Gått ned 4 kg på 3.5 uker.. håper på bedring snart og gleder meg til å bli kjent med dere

Velkommen inn ny her jeg og.
Høres slitsomt ut, jeg var sånn med min nr 2. Klarte ikke holde på noe og gikk ned i vekt i starten.

Eneste trøsten må være at det stort sett går over (til slutt) og visstnok skal kvalme være et positivt tegn på et normalt svangerskap :)

Velkommen ig føler med deg! Ned 3,5 kilo her og og er kun 5+2... Sliter enormt med matlysten og er mye uvel! Håper som du skriver at det er et "positivt" tegn!

@T-40544750 kvalme må være så slitsomt. Håper du har muligheten til å ta det med ro. :Heartred

Velkommen inn ny her jeg og.
Høres slitsomt ut, jeg var sånn med min nr 2. Klarte ikke holde på noe og gikk ned i vekt i starten.

Eneste trøsten må være at det stort sett går over (til slutt) og visstnok skal kvalme være et positivt tegn på et normalt svangerskap :)
Takk og velkommen til deg også ❤️ håper det går over like fort som det kom

Velkommen ig føler med deg! Ned 3,5 kilo her og og er kun 5+2... Sliter enormt med matlysten og er mye uvel! Håper som du skriver at det er et "positivt" tegn!
Uff, håper den kvalmen gir seg for deg også. Her tapper det meg for energi når jeg har en 2 og en 3 åring i hus også..men heldigvis er mannen veldig snill og tar hjemmekontor for å hjelpe til ❤️

Uff, håper den kvalmen gir seg for deg også. Her tapper det meg for energi når jeg har en 2 og en 3 åring i hus også..men heldigvis er mannen veldig snill og tar hjemmekontor for å hjelpe til ❤️
Mine begynner heldigvis å bli såpass store at det ikke er så mye "styr" med de (4, 10 og 13 år).
Gikk ned en del i forrige svangerskap også, til jordmors store bekymring. Ble tvangssykmeldt i uke 17 pga underernæring. Kaster sjelden opp, men får i meg ekstremt lite mat... Starter i ny jobb i starten av september så håper jeg slipper samme greia denne gangen!

Back
Topp