Graver ansiktet i madrassen

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Lille her graver ansiktet i madrassen og sover tungt...enser ikke når jeg flytter henne. Har snakket med hs som sa jeg skulle prøve å legge henne helt opp i sengen og nær sprinklene med ett teppe rullet sammen over hodet og en sutteklut. Det har jeg prøvd i kveld siden sovepose med "seler" ikke var suksess. Resultatet kan sees på bildet[emoji17] Noen som har noen tips? Jeg får ikke sove sånn som hun ligger[emoji17]
127075324bfc991b5348aa0bcfddb8ac.jpg

Min holder på ganske likt. Men mest når han skal sove. Da er det rett rundt og jeg må snu han.. nå velger jeg å sitte der til han er sovnet. Det også pga at han reiser seg opp å står i sengen noe som ofte ender med armene igjennom sprinklene og ansiktet rett i de.. jeg sover og veldig dårlig fordi jeg liker ikke liggestillingen hans. Har funnet han på magen flere ganger. Og de sier at når de er så sterk at de kan snu seg selv kan man bare la ligge på magen. Men ... jeg finner ikke helt roen.

Min holder på ganske likt. Men mest når han skal sove. Da er det rett rundt og jeg må snu han.. nå velger jeg å sitte der til han er sovnet. Det også pga at han reiser seg opp å står i sengen noe som ofte ender med armene igjennom sprinklene og ansiktet rett i de.. jeg sover og veldig dårlig fordi jeg liker ikke liggestillingen hans. Har funnet han på magen flere ganger. Og de sier at når de er så sterk at de kan snu seg selv kan man bare la ligge på magen. Men ... jeg finner ikke helt roen.

Her gjør hun det etter at hun har sovnet så er liksom aldri trygg[emoji53]
Forstår godt at du ikke finner roen.

Back
Topp